Är Abilify bra?

  • Exocet
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 1 månad sedan #34229 av Exocet
Är Abilify bra? skapades av Exocet
Hur många här på Viska har provat Abilify? Är den bra?
Mer
18 år 1 månad sedan #34238 av AmandaS
Svar från AmandaS i ämnet Är Abilify bra?
Jag har Abilify som tillägg till Haldol och det har gjort att jag är mycket piggare och aktivare än när jag bara hade Haldol. Ett tag tog jag Haldol både på morgonen och kvällen och det var som att förvandla sig själv till en zombie varje dag, hemskt. Nu tar jag Abilify på morgonen och Haldol på kvällen och jag är vaken på dagarna och sover på nätterna.
Mer
18 år 1 månad sedan #34259 av Anki
Svar från Anki i ämnet Är Abilify bra?
Hej Fredric, jag har Abilify som komplement till Risperdal. Meningen var att jag skulle bli piggare på Abilify och det har jag blivit :) .
Mer
18 år 1 månad sedan #34278 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet Är Abilify bra?
Jag har Abilify och det fungerar bra... behöver Imovane till natten för att sova, men annars inga biverkningar nu... blev rastlös i början av behandlingen, men det har gått över... tycker att Abilify är den bästa medicinen jag har prövat...
Mer
18 år 1 månad sedan #34339 av Inwatto
Svar från Inwatto i ämnet Är Abilify bra?
Av de mediciner jag provat (Haldol, Cisordinol, Zyprexa, Lithium, Nozinan och Abilify) är Abilify den som passat mig bäst. Visserligen fick jag lite problem med blodsockervärdena på 10 mg om dan, men det löstes när vi sänkte till 5 mg per dag - en minidos jag klarar mig bra på.

Prata inte med hat i munnen!
  • lotta
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 1 månad sedan #34354 av lotta
Svar från lotta i ämnet Är Abilify bra?
Går man upp i vikt Abilify ??