Zyprexa rävgift

Mer
8 år 4 månader sedan #791538 av Traxerity
Svar från Traxerity i ämnet Zyprexa rävgift
Jag har slutat tvärt av med zyprexa, orkar ej med den längre. Kommer jag få abstinensbesvär? jag har tagit det varje dag i ett par månader.
Mer
8 år 4 månader sedan #791587 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Zyprexa rävgift
Traxerity, trappa ned den om du skall sluta med den. Du lär märka att du får utsättningssymptom.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
8 år 4 månader sedan #791589 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Zyprexa rävgift
Traxerity, första länken här går till viska och du får en söksida på Google därefter.
<!-- l --><a class="postlink-local" href=" www.viska.se/phpBB3/viewtopic.php?f=2&am....php?f=2&t=18668 [/url]<!-- l -->
encrypted.google.com/#q=uts%C3%A ... av+zyprexa
Edit, ändrat länk till hur Admin vill ha den

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
8 år 4 månader sedan #791628 av Traxerity
Svar från Traxerity i ämnet Zyprexa rävgift
Det där låter inte så mysigt, läste igenom ett par trådar av länken du skicka. Ska testa o se om stesolid hjälper med utsättningssymtom, skulle det vara så det inte gör det så tar jag den igen tills jag ska byta.
Mer
8 år 4 månader sedan #791654 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet Zyprexa rävgift

Nissegossen skrev: Anar man här konspiration????

Som historiker E.H Carr hevdet i en annen sammenheng "Study the historian before you study his facts." Med psykiatri er det likedan.
Mer
8 år 4 månader sedan #791760 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Zyprexa rävgift
Oftast räcker det att trappa ner dosen i 2 veckor för att slippa utsättningssymptom, men en månad är idealet. Man kan görja med halvdos och sedan sänka till kvartsdos innan man slutar helt.

Akuta symtom som svettningar, sömnlöshet, tremor, ångest, illamående och kräkningar har rapporterats vid abrupt utsättande av Zyprexa.