Förlåter inte Abilify, jag sviker den efter vad den gjort

Mer
7 år 3 månader sedan #893547 av notwoodstock
Om man är inlagd, så kan jag rekommendera att hålla i det genom att:

Äta bara halva portionen. Äta bara en smörgås till måltiden. Dricka mera däremot.

Kaffe är ju trassligt, där rinner det ner för mycket... Men utan mjölk eller socker så är det ju ok.
Mer
7 år 3 månader sedan #893550 av Geta
Det är inte lätt att äta så lite, när man är vrålhungrig.
Mer
7 år 3 månader sedan #893554 av Lelle
Tog Haldol på avdelning i höstas
Mer
7 år 3 månader sedan #893555 av Lelle

733215 skrev: Ta zeldox istället, prova ditt blodsocker på vårdcentralen för att se ifall det är ovanligt högt.


har redan haft zeldox, gick inte upp i vikt. men kommer inte gå tillbaka till den

den var nog inte så snäll mot mig, visst den var snäll mot vikten men på andra fronter var den inte snäll
Mer
7 år 3 månader sedan #893557 av Lelle
jag höll på att svimma en gång på zeldox, det bara tjöt i huvudet och jag höll på att svimma i köket, fick fylla upp en kanna vatten och springa ut på altanen (där det var bättre luft).

En natt fick jag grov dimsyn och skiftade sekundvis fram och tillbaka och var tvungen att gå på toan hela tiden. Och jag somnar alltid av den , någon timme efter administrering.
Mer
7 år 3 månader sedan #893628 av Lelle
ska gå till mottagningen för ta vikten. problemet är att tiden till läkaren blev försent ! tills 13 januari hinner jag gå upp mycket.

boendestödet kommer för få mig till verksamheten men jag tänker inte gå till min verksamhet efter den här uppgången.