Förlåter inte Abilify, jag sviker den efter vad den gjort

Mer
7 år 3 månader sedan #894034 av Admin1
Hur mycket vägde du innan du upptäckte viktuppgången själv?
Mer
7 år 3 månader sedan #894064 av Lelle
men har börjat undra om de högre doserna var bättre. jag själv undrar om inte högre doserna på abilify var bättre. det verkar som att jag blev mest hungrig på 7-10 milligram doserna (de lägre doserna). för jag minns när jag hade högre dosen förut, var inte lika hungrig då som på lägre dosen!
Mer
7 år 3 månader sedan #894065 av Lelle
jag har börjat med 25 milligram dosen nu för se om det inte är bättre.
Mer
7 år 3 månader sedan #894067 av Nissegossen
Det enda man kan göra är att förlåta, innan man själv blir förlåten, då det kan vara snudd på omöjligt att bli förlåten om man själv inte förlåter.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 3 månader sedan #894069 av Lelle
jag tror möjligen de högre doserna av abilify verkar på annat sätt vid receptorerna jämfört med låg dos.

jag är även hungrig på högre dosen men inte lika farligt faktiskt som på 7-10 milligram dosen.
Mer
7 år 3 månader sedan #894150 av Supermio91
hkboj jo du är inte ensam att vara förbannad.
innan jag började med med dessa mediciner då var jag klassad underviktig 15'8 i bmi
ja jag är kille vägde 48-49kg sen
skrev min doktor som jag nu haft i 8 år först ut risperdal, hjälpte inte sen fick jag abilify hjälpte inte sen fick jag zyprexa hjälpte inte ja alla dom 3 gick jag upp i vikt av har säkert gått upp 30kg så först inbillade jag mig att jag besegrade min anorexia men nej det var medicinerna som manipulerade mig då jag aldrig brydde mig om att läsa biverkningarna innan. så ja nu har jag slutat med dom och börjar gå ner i vikt riktigt ordentligt då jag tappad det suget jag hade när jag tog dessa
nu är jag tillbaks på svält mode

men iaf har börjat med haldol nu tar 4mg per dag 2 på morgon 2 på kvällen och dom hjälper mig och jag går inte upp i vikt utav dom!!
inga biverkningarn alls.

förresten risperdal svimmade jag aldrig på, zyprexa svimmade jag aldrig på men abilify har jag svimmat 4 gånger utomhus och kände mig extremt rastlös av den