Vilken medicin ger inte problem med det sociala?

Mer
6 år 11 månader sedan #931332 av Carmen Al Kebab
Gå inte off-topic i tråden, vi försöker hålla oss till ämnet.
Mer
6 år 11 månader sedan #931333 av Carmen Al Kebab

hkboj skrev: mediciner hjälper, inte tvärtom

Så om du skulle få 1 kg Zyprexa i blodet (om det var möjligt), du påstår att det inte skulle sänka din sociala förmåga?
Mer
6 år 11 månader sedan #931586 av Traxerity
Stesolid i låga doser kan vara mirakel i det sociala. Men problemet är att man oftast missbrukar skiten.
Mer
6 år 11 månader sedan #931611 av Nissegossen

Carmen Al Kebab skrev: Så om du skulle få 1 kg Zyprexa i blodet (om det var möjligt), du påstår att det inte skulle sänka din sociala förmåga?

Carmen du kan bättre. Var inte arg, det är inte vi som medicinerar dig.

Argsinthet är inte bra i något sammanhang. Ta vara på dig, vi ger de svar vi ger.

Skall du ha proffshjälp, får du vända dig till de som är inom vården och har hand om dig där.

Vara arg här på de som är här, hur socialt är det?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • lonely
  • Besökare
  • Besökare
6 år 11 månader sedan #931666 av lonely
Traxerity ja det är just det och det slutar med en rejäl smäll av ångest när man försöker sluta..... Nej jag håller mej till mina antidepressiva och hoppas på det bästa.....
  • lonely
  • Besökare
  • Besökare
6 år 11 månader sedan #931667 av lonely
Ja det är sant Admin1 att antipsykotiska gör att man generellt sätt mår bättre och det blir bättre respons då i omgivningen för människor får inte må dåligt, men det som sagt som jag har märkt och även min omgivning har märkt är glappar i det sociala samspelet pga mina mediciner som gör mej tröttare och trögare!