Vilken medicin har haft starkast effekt på dig?

Mer
6 år 2 månader sedan #1019340 av Encingnerius
Mer
6 år 2 månader sedan #1020523 av Cosmos
Vill definitivt inte ha någon medicin som höjer prolaktinnivåerna. Stora jävla bomber som kräver K-kupa. Nej tack!
Mer
6 år 2 månader sedan #1020547 av Nissegossen
Man får pröva sig fram och först pröva olika preparat, när man fått det som håller psykosen borta så är det ett vinnande koncept man inte gärna går ifrån. Det skall mycket till för att jag skulle ha någonting annat än vad jag har.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 2 månader sedan #1020556 av Bomb
clozapine hela veckan
Mer
6 år 2 månader sedan #1020567 av Nissegossen

wasp skrev:

wasp skrev: Leponex finns kvar. Agranolacytos. ortostatisk hypotension, myokardit, kardiomyopati. Är det så mycket bättre??

Det här visste jag till stor del om redan 1992-93, tack vare artikelsök på bibblan och läkartidningen. Har aldrig nämnt något om det, för det värsta läkare och sjuksköterskor vet är när patienter redan vet vilken medicin de ska ha. Min utbildning var ju veterinär, som jag hoppade av pga sjukdom, men jag läser på om psykiatrimediciner ibland (vilket jag inte borde). Idag så får jag vara nöjd med att kunna diska, städa och tvätta i tvättstugan. Har varit med i psyksvängen sedan 1979-80 och 1981 så gick ridån ned för alltid.


[youtube]S2PUIQpAEAQ[/youtube]

Du är efter i tid, järnridån var redan nere. Det slår du fan inte

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 2 månader sedan #1021206 av Cosmos
Don efter person.