Lugnande medicin

Mer
6 år 3 veckor sedan #1046562 av gäst42
Svar från gäst42 i ämnet Lugnande medicin
Jag behöver lugnande _________________________________
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
5 år 11 månader sedan #1057714 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Lugnande medicin
Det blev Oxascand, det var snabba puckar. Ringde min kontaktperson igår o idag hämtade jag ut en förpackning. Var tvungen att lämna in den på psykossektionen, men fick med mig tabletter som ska räcka till nästa vecka. Lustigt att man inte får ha alla piller hemma, jag har ju aldrig överdoserat.
Mer
5 år 11 månader sedan #1057732 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Lugnande medicin

gäst42 skrev: Jag behöver lugnande _________________________________


Tror att mot ångest kan du ta detta till dig
stegforhalsa.se/bekampa-angest-med-en-ur...ig-kur-pa-lagerblad/

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 11 månader sedan #1057762 av Richard
Svar från Richard i ämnet Lugnande medicin

Fantasio skrev: Det blev Oxascand, det var snabba puckar. Ringde min kontaktperson igår o idag hämtade jag ut en förpackning. Var tvungen att lämna in den på psykossektionen, men fick med mig tabletter som ska räcka till nästa vecka. Lustigt att man inte får ha alla piller hemma, jag har ju aldrig överdoserat.

Jag fick inte heller ha min medicin själv när jag skulle avgiftas från Oxascand. Då fick jag först hämta de varje dag, också på psykosenheten på sjukhuset.

Jag halverade dosen Iktorivil i förra veckan o fick Lyrica också. Lyrica hjälper också bra mot ångest. Den ger ett bättre lugn än benzo, men doktorn sa att man blir beroende av den med...