Någon som tar theralen?

  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
17 år 5 månader sedan #56734 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Någon som tar theralen?
Nja, det vart nog ett hugskott. Intressant att du förstärker fenomenet med att jag smakar APA! Eller rättare sagt TROLIGEN!

Jag får väl ta till mig det då och tro på vad du säger. Du vet ju alltid bäst!
Verkar det som :lol:

Vars är världen på väg?
Mer
17 år 5 månader sedan #56736 av Nissegossen
Perikles! Ka do si mig, vornaer smaeker en Tuborg bedst!

Vergang! :lol:

Var och ens diet smakar nog den individen det är frågan om, BÄST! :lol: :fiol

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
17 år 5 månader sedan #56738 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Någon som tar theralen?
Smaken är som baken delad! :lol:

Vars är världen på väg?
Mer
17 år 5 månader sedan #56753 av Nissegossen
Egen skit luktar bäst!

Har städat idag! Därför har jag haft datorn avstängd.
Jag började med ugnen i spisen, gjorde rent där och sedan har det bara fortsatt! Jag har även dammsugit och torkat av köksluckorna! Knäskurat köksgolvet! Har gjort ett dagsverke nu.

Eftersom jag gjort ren ugnen med såpa bränner jag just nu ut den. Detta för att lussebullarna jag bakar i morgon inte skall ta smak!

Skall göra efter morsans recept (Ditt recept finns där Isa-Alise, det har inte gått obemärkt förbi!)

Men, morsan var lite egen. Hon gjorde inte traditionella bullar!
Jag gör likadant och formar en lite större bulle till mage och en lite mindre till huvud! Sedan sätter jag dit två öron och en svans. Sedan på med russin till ögon och mun! Slutklämmen blir ett russin i magen!

Sedan är ju Lussekatten klar efter att den är gräddad(!)

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
17 år 5 månader sedan #56765 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Någon som tar theralen?
Har varit och spelat innebandy! Aloe Vera smakar hemskt första ggn, men sen är det okey. Världens nyttigaste grönsak! Men dyr!

Vars är världen på väg?
Mer
17 år 5 månader sedan #56768 av Nissegossen
Men hallå! Jag har äkta Aloe Vera i varje fönster hemma! Hur kunde du veta det? Har till och med gett Trädgårdsföreningen i Göteborg ett prakt Exemplar! De fick ut sexton barn på den varav ett till Botaniska trädgården på den!

Har gett bort hur många plantor? Har ingen aning om hur många! De är de enda växter som trivs hos mig! Sist jag gav bort en planta, hon hade fått en förut, så sade hon; Katten äter på den, men det kommer hela tiden nytt!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum