Någon som tar theralen?

Mer
17 år 5 månader sedan #56590 av ziggy_zombie
Theralen är ett mycket bra hjälpmedel i det att det är både lugnande o får en att sova. Bra dock att inte ta för mycket, för då blir det den där hang-over effekten. Bra också att veta att man kan vräka på lite extra om det känns jobbigt någon dag.
Mer
17 år 5 månader sedan #56630 av Jonna7
Svar från Jonna7 i ämnet Någon som tar theralen?
Theralen har fungerat utmärkt och har nu sovit ordentligt i 11 timmar. Känns otroligt skönt och jag känner mig inte så stressad och speedad i dag. I går så trappade jag även upp neuroleptikan så den gör väl också sitt. Har dock en hang-over i dag men det tar jag. Ska försöka att aktivera mig för min kropp vill helst bara sova mera. =)
Mer
17 år 5 månader sedan #56632 av Nissegossen
Om du skulle vilja, kan du ta någon Theralen under dagen! Detta minskar på stressen och ångesten!

Men du kanske inte under ett dygn skall ta mer en 40 mg! Men det finns även möjlighet till att ta någon mer! Jag har nog i arkivet viska.se skrivit något om det!

Men du får söka själv, för jag skall strax stänga av datorn för att göra det jag har att göra idag. Återvänder inte förrän ikväll. Jag har för mig att vid missbruk kan man ta ännu mer under ett dygn!

Men ta reda på fakta vad gäller den terapeutiska dosen ligger på!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
17 år 5 månader sedan #56633 av Jonna7
Svar från Jonna7 i ämnet Någon som tar theralen?
Tack för rådet Nisse! Jag känner inte av den enorma ångest och stressen jag hade förut i går så det känns jättebra i dag men ska minnas att jag kan ta lite under dagen om den skulle dyka upp. Känner mig så glad och befriad i dag! Tack!
Mer
17 år 5 månader sedan #56698 av alien
Svar från alien i ämnet Någon som tar theralen?
Personligen tycker jag theralen i flytande form har en bättre och snabbare effekt.
Mer
17 år 5 månader sedan #56715 av ziggy_zombie

alien skrev: Personligen tycker jag theralen i flytande form har en bättre och snabbare effekt.


Och gott är det också!