Någon som tar theralen?

  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
17 år 5 månader sedan #56770 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Någon som tar theralen?
Kan du göra ngt drickbart på den? Jag följde bara den röda tråden! Inget sensationellt alls! Är väl bara en bra lyssnare?

Min circelledare på projektet är försäljare av denna dryck, inget konstigt alls!

Vars är världen på väg?
Mer
17 år 5 månader sedan #56771 av Nissegossen
Det är väl bara att mixa bladen i en mixer eller matberadare, så kan du nog dricka soppan!

Det blir nog lite grötigt ungefär som morotssaft!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
17 år 5 månader sedan #56772 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Någon som tar theralen?
Behöver dem inte värme? ska dem inte "gödas" upp i en växthus? Räcker det med vanlig bevattning?

Vars är världen på väg?
Mer
17 år 5 månader sedan #56773 av Nissegossen
Hurså? De funkar i fönstren i min lägenhet! Visst, på sommaren när det är varmt, skulle jag kunna tänka mig att det är växthusvärme! De får i stort sett bara vatten och gödningsämnen för krukväxter! Detta om jag kommer ihåg det! Tack för tipset, skall spetsa drickat till dem nästa gång!

Du bara delar på dem när det är trångt i krukan, och ger barna ny jord! :lol:

Det är väldigt tacksamma växter!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
17 år 5 månader sedan #56774 av Bitte
Svar från Bitte i ämnet Någon som tar theralen?
Hur ser dom ut, blommar dom också ?
Mer
17 år 5 månader sedan #56775 av Nissegossen
De blommor som kommer är små och mycket oansenliga! Det exemplar som Trädgårdsföreningen fick, hade blommat!

Tydligen är det rätt sällsynt att de blommar!

Det är rätt långa spetsiga, mjukt taggiga och typ trehörniga blad som smalnar ut i en spets, vet inte bättre att beskriva dem. Inte mer än att de är gröna med vita punkter i färgen!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum