Jag är så lycklig!!

Mer
17 år 4 månader sedan #56841 av Aspergergirl
Svar från Aspergergirl i ämnet Jag är så lycklig!!
Jag ringde till psykmottagningen i morse och fick reda på att mitt "fall" skulle tas upp under en konferens idag som de skulle ha klockan elva i förmiddags. Så jag har med spänning väntat på besked om jag får Stesolid eller ej. Har varit nervös eftersom jag trodde de skulle ta beslut utan att jag fick prata med läkaren. MEN, nu när jag ringde i eftermiddags för att få besked om vad som beslutats säger sekreteraren som svarade att min läkare ska ringa upp mig i morgon efter klockan 14 då han har sin telefontid. Det gör mig genast hoppfull. Att han vill prata med mig betyder ju att han inte tagit beslut om att neka mig medicinering direkt. Håll tummarna för mig i morgon!! /A
Mer
17 år 4 månader sedan #56842 av Bitte
Svar från Bitte i ämnet Jag är så lycklig!!
Håller tummarna för dig, du ska se att det ordnar sig och var nu ärlig mot din doktor.
Din doktor var nog orolig för dig så därför drog han in din medicin. Han kanske trodde du hade ett helt lager hemma hos dig.
  • Erase
  • Besökare
  • Besökare
17 år 4 månader sedan #56843 av Erase
Svar från Erase i ämnet Jag är så lycklig!!
Jag dricker ibland vanligt svart te´ca- 5dl - , fungerar lika bra som en 5mg stesolid, I Asien dricker man te´ istället- för att äta piller som man gör i västvärlden.
Mer
17 år 4 månader sedan #56853 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet Jag är så lycklig!!
Lycka till i morgon... hoppas att du får ditt recept! Om han är orolig för att du ska överdosera, kan du ju be att få hämta medicinen som APO dos, dvs i påsar som man hämtar en gång per vecka... då får du bara precis den medicin du behöver och inget extra...
Mer
17 år 4 månader sedan #56855 av Aspergergirl
Svar från Aspergergirl i ämnet Jag är så lycklig!!
Det är ju en bra idé men nu har vi gjort så att mina föräldrar har min medicin och ger mig en tablett i taget medan de ser på. Tidigare hämtade jag ut medicin två gånger i veckan på min psykmottagning. Men det gick inte så bra.... Jag sparade och tog överdos trots det. Så jag behöver helt enkelt någon som ser till att jag verkligen tar tabletten i fråga. Så vi får se hur det går i morgon. Jag hyser stort hopp om att det ska gå vägen. /A
Mer
17 år 4 månader sedan #56870 av Jonna7
Svar från Jonna7 i ämnet Jag är så lycklig!!
Vad bra att du mår så mycket bättre. Har följt dig lite så jag vet att du inte mått så bra innan. Hoppas att du får medicinen. :D

Mvh/Jonna