Fanatism

Mer
13 år 10 månader sedan #309991 av saara
Svar från saara i ämnet Fanatism
jag tänker testa mej själv, hur länge jag kan hålla tyst i andliga frågor. vill ni diskutera sånt med mej nu så får ni skicka pm.
Mer
13 år 10 månader sedan #310002 av um hum
Svar från um hum i ämnet Fanatism

Saara skrev: jag tänker testa mej själv, hur länge jag kan hålla tyst i andliga frågor. vill ni diskutera sånt med mej nu så får ni skicka pm.


Jag tycker inte du gjort något fel Saara, dina avsikter är goda, du informerar bara om din övertygelse utan baktankar.
Mer
13 år 10 månader sedan #310003 av um hum
Svar från um hum i ämnet Fanatism

Melun skrev: Vi har alla rätt att yttra oss på vårt eget sätt. Är det så att ni inte vill ha kristna diskussioner, så tycker jag att ni ska be admin1 banna mig härifrån.
Jag ids inte sluta frivilligt och ni kan lugnt räkna med att jag inte tänkt låta mig stoppas av lögnare som påstår att Gud inte finns. För det vet jag att han gör. Jag känner ju till metoderna från så kallade ateister och humanister. De skulle gladeligen mörda mig om det upptäckte vilken sanning jag bär.


Tror du på det själv eller? Ja just det, det gör du :va? Melun, jag vill inte mörda dig, du behöver många, många års intensiv vård dock.
Nu handlade inte denna tråd om religiösa debatter i sig, utan om att ett fåtal fanatiker, inklusive dig Melun, som skriver om helvetet och gör mer skada än nytta när t.ex. Zoidar nu är i en kris.
Mer
13 år 10 månader sedan #310006 av Erasee
Svar från Erasee i ämnet Fanatism
Ingen tänker mörda dig Melun,-Ni får väl fortsätta diskutionen här på Viska, för och se om ni kommer på nån lösning... :mrgreen:
  • Pottis
  • Besökare
  • Besökare
13 år 10 månader sedan #310008 av Pottis
Svar från Pottis i ämnet Fanatism
Det finns speciella avdelningar för humor, läkemedel, dikter, behandlingar, kontaktannonser + totalt ca 20 olika forumavdelningar. Varför har de fått egna avdelningar? Vad är vitsen med det? Varför kan vi inte diskutera dikter på allmänna diskussionerna? Eller varför går det inte att starta en avdelning för andliga frågor.

Att det är uppdelat så här i olika ämnen är väl att det ska vara lätt att hitta olika kategorier. Eftersom nästan var och varannan tråd handlar om Gud eller annat så kanske det finns ett behov av ett speciellt forum på Viska där detta tas upp.
Mer
13 år 10 månader sedan #310009 av Melun
Svar från Melun i ämnet Fanatism
Kan hålla med gäst där.