Problem med spamkontrollen

Omröstning: Har du problem med spamkontrollen?

Aldrig
7 46.7%
Varje dag
4 26.7%
En gång i veckan
1 6.7%
Sällan
3 20%
Totalt antal röstare: 15
Endast registrerade användare kan delta i denna omröstning
Mer
5 år 6 månader sedan #1101719 av Admin1
Vissa klagar över problem med spamkontrollen. Spamkontrollen innebär att det måste gå minst 2 minuter mellan postningar och det fanns faktiskt på vårt gamla forum också fast kortare tid kanske 15 sekunder. Nu har jag känsla att vissa skyller på spamkontrollen fast det handlar om något annat egentligen. Så har det gått mindre än 2 minuter när du postade? När uppträder felet?
Mer
5 år 6 månader sedan #1101725 av Geta
Svar från Geta i ämnet Problem med spamkontrollen
Jag har en väggklocka ovanför datorn. Där följer jag visaren. Det händer aldrig att spamkontrollen är inkopplad mer än 2 minuter.
Mer
5 år 6 månader sedan #1101768 av Nissegossen
Det tar vad jag tror 2 min inte mer, men det är klart 15 sek hade varit så man inte märker, det gör man absolut nu, det är man inte van vid och man svär över det ibland kopierar jag och klistrar 3ggr innan det lyckas gång 4 Detta har tagit 2 min

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 6 månader sedan #1101770 av Geta
Svar från Geta i ämnet Problem med spamkontrollen
Vad menas med att ha problem med spamkontrollen? När jag postar inlägg snabbt slår den till. Det tycker jag är bra. Det kaoset som uppstod tidigare i år vill jag inte ha tillbaka.
Mer
5 år 6 månader sedan #1101775 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Problem med spamkontrollen
Konstigt att det är problem för dig Nissegossen, som skriver långa inlägg. Det är ett problem för de som skriver korta inlägg, men ändå du kan skriva 30 inlägg i timmen. Sedan ibland postar du ett kort inlägg efter ett långt. Då är det bättre att redigera det första inlägget och lägga till texten dit, då slipper du spamkontrollen.
Mer
5 år 6 månader sedan #1101778 av Nissegossen
Jag är jag och har fått svårt att ändra på mig, men du skall veta Admin att jag respekterar vad du gör för något, men inte alltid för vad du säger, har svårt att ändra på mitt sätt att vara och ännu lever jag. Den som lever får se.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum