Problem med spamkontrollen

Omröstning: Har du problem med spamkontrollen?

Aldrig
7 46.7%
Varje dag
4 26.7%
En gång i veckan
1 6.7%
Sällan
3 20%
Totalt antal röstare: 15
Endast registrerade användare kan delta i denna omröstning
Mer
5 år 6 månader sedan #1102180 av krokus
Svar från krokus i ämnet Problem med spamkontrollen
Geta,
Det verkar som att Rymd är social på sin utbildning. Tveksamt dock om hennes vänner hänger på Viska?
Mer
5 år 6 månader sedan #1102535 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Problem med spamkontrollen
rymd verkade känna Isa-Alise för hon sa det en gång, när vi hade problem med sajten och Nissegossen ville kalla på Isa-Alise. Jag sa Isa-Alise kan ingenting och då surnade rymd till. Men Isa-Alise kan inget om sajter, så hon var till ingen nytta.
Mer
5 år 6 månader sedan - 5 år 6 månader sedan #1102556 av rymd
Svar från rymd i ämnet Problem med spamkontrollen
jeeze,

krokus, såklart inte alla på min utbildning har schizofreni som jag, har du ens?
Admin1, känner inte henne, känner till henne och har träffat henne, hon bor i uppsala liksom.

Har vänner här på Viska. Men tydligen tror ni att jag är världens hemskaste person :flag

Last edit: 5 år 6 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 6 månader sedan #1102570 av Geta
Svar från Geta i ämnet Problem med spamkontrollen
Varför trädde inte dessa vänner fram, när det gick åt skogen med Viska och det blev kaos på grund av alla dessa filmer som uppfattades som spam av webbhotellet. De borde förklara sig.
Mer
5 år 6 månader sedan #1102571 av rymd
Svar från rymd i ämnet Problem med spamkontrollen
orkar inte förklara det Geta, vill du tro att jag hade något med att förra webbhotellet inte kunde se att en medlem postade yt-klipps är det webbhotellets fel, inte mitt. Det borde de väl se rimligtvis?

När blev det ett brott att posta youtube?
Mer
5 år 6 månader sedan #1102572 av Geta
Svar från Geta i ämnet Problem med spamkontrollen
Om du hade skrivit något personligt mellan alla dina postningar av filmer hade inte webbhotellet uppfattat det som spam. Du kunde ha recenserat filmerna. Det hade varit mer intressant. Tvivlar faktiskt på att du själv har sett alla dessa filmer som du spottade fram.