Google spionerar på oss här på Viska!

Mer
4 år 3 månader sedan #1222653 av memphis
Han har iaf tagit reda på ditt namn och ditt telefonnummer. Han kan ha rekat trappuppgången. Lova mig Geta att inte släppa in nån/några främlingar vad de än säger. Har du titthål så öppna inte ens dörren. Det kan vara farliga kriminella som rekade dig.
Mer
4 år 3 månader sedan #1222654 av Geta
Jag har säkerhetsdörr och öppnar dörren bara för personer som jag gjort upp med i förväg.
Mer
4 år 3 månader sedan - 4 år 3 månader sedan #1222655 av memphis
Bra Geta!

Han kan ha ringt för att kolla om det fanns nån gubbe i lägenheten. Bara som ett exempel. Jag tror inte att det rörde sig om nåt så oskyldigt som barnböcker.
Last edit: 4 år 3 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 3 månader sedan #1222660 av Geta
Det har du rätt i. Äldre kvinnor är eftertraktade som brottsoffer. Han kunde utläsa hur lättlurad jag kunde vara med hans oskyldiga frågor.
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 3 månader sedan #1222663 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Google spionerar på oss här på Viska!
google lär vara väl medvetna om deras makt online.

de kan korrikera sökresultaten så att de pekar åt ett visst håll och det lär vara tämligen intressant för många av dem som sitter vid makten. nu för något år sedan , som jag kommer ihåg det, så är höga chefer på google påkomna med att "korrigera" fakta om Trump.
Mer
4 år 3 månader sedan #1222667 av memphis
Om man hade en kristallkula att titta i så såg man nog oanade höjder av korruption. Det är nog vad som väntar.