Ut-ur-kroppen upplevelser

Mer
19 år 2 månader sedan #9363 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Ut-ur-kroppen upplevelser
Jag har inte haft några utomkroppsliga upplevelser. Det enda som liknar lite av dina upplevelser var precis när jag insjuknade. Jag låg mest i sängen och hallucinerade. Olika personer, som gamla lärare och kompisar kom och gav råd om min dåvarande situation, men det var inga direkta förutsägelser precis. Min gamla klassföreståndare vill jag minnas gav mig rådet att dra mig tillbaka. Det var en ganska intressant upplevelse att "träffa" dem allihop.

Jag tror att de finns en viss benägenhet för övernaturliga fenomen vid schizofreni. Det ligger nog i sjukdomens natur. Tyvärr vet nog vården väldigt lite om sådana här saker, eftersom läkare ogärna diskuterar sådant rent konkret. Det gäller för övrigt också hallucinationer och vanföreställningar. De blir på något sätt generade av det.
Mer
19 år 2 månader sedan #9373 av Zedd
Svar från Zedd i ämnet Ut-ur-kroppen upplevelser

bara_på_låtsas skrev: läs castaneda, det du upplever är på riktigt!



Med tanke på din underline är det en aning märkligt att du refererar till Castaneda kan jag tycka
  • Pallekula-
  • Besökare
  • Besökare
19 år 2 månader sedan #9374 av Pallekula-
Svar från Pallekula- i ämnet Ut-ur-kroppen upplevelser
Isa-Alise,

sant, likaså om man tror att ett speciellt nummer, vi tar tex 3 har en stor betydelse för precis dig, så kommer du se detta nummer i olika sammanhang sålänge tills du fått insikt eller glömmer av det. Nu är det kanske inte riktigt så när man räknar in psykiskt sjuka, det är nog mycket mer komplext.
Mer
19 år 2 månader sedan #9375 av Zedd
Svar från Zedd i ämnet Ut-ur-kroppen upplevelser

bara_på_låtsas skrev: läs castaneda, det du upplever är på riktigt!

tror du på det själv? håll dig långt ifrån svampen isf min kära vän :rolleyes:
  • Undrande-
  • Besökare
  • Besökare
19 år 2 månader sedan #9405 av Undrande-
Svar från Undrande- i ämnet Ut-ur-kroppen upplevelser
Geta,

Jo... Sen är det svårt att veta om det är en "tillgång" eller ett "minus" är det som pallekula säger är det et minus, men så behöver det inte vara.
Om det är ngt sjukt s¨gör väl inte det så mkt så länge det liknar en trevlig tripp, som det där låter som, träffa en ängel osv, det är ju mardrömmarna...

Tycker inte du bör sed dig som handikappad utan utvald pga detta.
Mer
19 år 2 månader sedan #9416 av dalo
Svar från dalo i ämnet Ut-ur-kroppen upplevelser
Zedd,

Hej! Mycket intressant! Kan vi bli e-post brevvänner? Jag är intresserad av att höra en förlängd version av din berättelse. Hör av dig. Kram.