Hjälp!!

  • Pallekula
  • Besökare
  • Besökare
19 år 1 månad sedan #10257 av Pallekula
Svar från Pallekula i ämnet Hjälp!!
Försök att bli av med benso beroendet, sen blir allt lättare

mvh
Mer
19 år 1 månad sedan #10266 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Hjälp!!
Bra, TIKKI att du bor i Malmö och är medlem i RSMH för då vet du hur man skall agera för att få hjälp i hennes svåra situation. Väldigt bra att du erbjuder tips så där.
Mer
19 år 1 månad sedan #10269 av Tikki
Svar från Tikki i ämnet Hjälp!!
Tack Admin.
Roligt med respons.
Måste passa på att säga att jag är imponerad av Dina kunskaper, Ditt förnuft och enorma engagemang.
Glöm inte och ta hand om Dig själv.
Mer
19 år 1 månad sedan #10348 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Hjälp!!
Tack, Tikki! Du skrev om omstart för RSMH Malmö. Är det verkligen svårt att hålla igång RSMH:s verksamhet i en så stor stad som Malmö? Hoppas att situationen för Hanna har förbättrats. Hon tillhör ju verkligen veteranerna på sajten.
Mer
19 år 1 månad sedan #10350 av Hanna_Norr
Svar från Hanna_Norr i ämnet Tack
Ja, ett tag har man varit med. Vad kan jag säga. Situationen har väll inte förbättrats. Jag har fortfarande inte tvättat eller städat. Pengar får jag inga och jag har därför ingen mat. Xanoren är så dum.. Men jag har landat nu..I vardagen...Fast utan mina två f.d bästa och enda vänner som båda har försvunnit av olika skäll..Den förste var jag tvungen att bryta med och den andra. Ja...Hon försvann. Det är konstigt. Jag som annars brukar klara ensamheten, skriker efter sällskap nu när jag har svårt att få något. Jag antar att man borde våga ta och ringa någon i pereferin. ABZU!!
Vad ska ni hitta på: Ni i RSMH?
Mer
19 år 1 månad sedan #10354 av Tikki
Svar från Tikki i ämnet Hjälp!!
Hej Admin1
Tyvärr så blev RSMH-Malmö utsatt för förskingring. Detta har gjort att ekonomin är dålig och att det blivit svårare att få nya bidrag. Föreningen missköttes också under några år vilket gjort att förtroendet för den rasat.
Men som sagt nu är vi på gång igen.