röster från parallellvärldar

Mer
10 år 9 månader sedan #601810 av kajmal
har haft besök en längre tid av varelser från en parallelvärld vet inte om de här från samma värld som kamjal. jag har bett dem förklara för mej. de har sagt att de ligger ovanför mej. de kallar vår värld för underjorden, där ovanför mej har de sagt, att de har en port i varje hus, som en dörr, utförligare kan de inte förklara. det är promenad avstånd till vår värld, en äldre man sa till mej att "snart blir du andlig" åkte och handlade i en by i närheten med min bror, en tjej därifrån var med i bilen andligt, och jag pratade med henne samtidigt som jag pratade med min bror, jag testade min bror under bilfärden, han harklade och reagerade på henne, fast han inte kunde höra henne eller visste någonting om henne, när vi kom hem igen försvann hon, jag frågade de andra andliga rösterna från deras värld . vem hon var. "hon är speciell " svarade de, och de var hon verkligen, jag fick en speciell närvarokänsla när hon pratade...........................senare hörde jag henne högt proklamera en text från ovan..............kommer inte ihåg allt, den var lång, men nåt ska tydligen hända om tre månader, nu i december................de psykiskt sjuka så kallade scizofrena blir fler och fler i världen, min teori är att de hör röster från parallelvärdar, men har inte fått kontakt med dessa. har även diskuterat med vänner ur vår värld, deras motsvarigheter i parallelvärden, det är alltid dialoger, men andra insjuknade människor . har ingen dialog, de hör diffusa röster tror jag, och förstår inte vad det handlar om............de högre i parallevärlden kan man uppfatta som gudar i vår värld. har en port dimmensionsport i mitt eget hus, ett hål i vägen som jag icke kan se, men jag hör väldigt väl när de är inne oss mej i huset, rummet, än när de går igenom min port och hörs på andra sidan väggen, nära eller längre bort
Mer
10 år 9 månader sedan #601812 av Jesus/magnus
Kluvjonte,

du har fattat!
(ett viktigt beslut, angående hyper-hypnosen : det är svårt att fylla upp pappas skor. nisse, försökte steka dem och äta en sån.)

din broder.
(jonas : du är min bror, myntet kommer ramla ner, det tar bara lite tid.)

tommy ;
(jag är skorpan)

John 8:31-32.
Mer
10 år 9 månader sedan #601823 av kajmal
diskuterar mycket med min sjuksyster, ska ta upp det med min doktor när hon kommer hem till mej i höst..............hänvisar till min tråd i tråden.........mina behandlingstips :grandpa motfråga[/url:2wiy21vw]
Mer
10 år 9 månader sedan #601841 av kajmal
Mer
10 år 9 månader sedan #601872 av Admin1
Parallelvärldar kan nog kanske finnas, men jag tror inte det förklarar våra röster eller vanföreställningar utan det ser jag enbart som ett slags tankefel som uppstått. Hjärnan är komplex och fel kan faktiskt lätt uppstå där.
Mer
10 år 9 månader sedan #601883 av kajmal
en fråga till admin 1...........har haft medecin sen 1984.......men har hört absolut ingenting, var dessutom skeptisk till andar. men fick kontakt med ett ufo 2001. det var början på en lång rad händelser, som fortfarande pågår, så jag kunde inte höra dem förän 2001, innan dess var det tyst!