Schizofreni pga cannabis och droger???

  • Hurt
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
10 år 9 månader sedan #602382 av Hurt
Några som har sådana upplevelser som jag - berätta här!
  • Jaana79
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
10 år 9 månader sedan #602387 av Jaana79
Svar från Jaana79 i ämnet Schizofreni pga cannabis och droger???
Det började med amfetamin-psykos för mig. Jag festade med människor jag kände mig otrygg med. Jag blev psykad av en kille och då brast det för mig...
Mer
10 år 9 månader sedan #602413 av Admin1
En medlem fick schizofreni efter att ha rökt cannabis. Sedan fortsatte han röka cannabis och blev tvingad att göra regelbunda drogtester för att tvingas sluta med detta.
  • Hurt
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
10 år 9 månader sedan #602481 av Hurt
Svar från Hurt i ämnet Schizofreni pga cannabis och droger???
jobbigt jaana, beklagar... ja fick en psykos av amfetamin flera gånger...en gång var ja nära på att hoppa från en hög byggnad...men vän stoppade mej i sista sekunden och ja tvångsintog som tur var...
  • Jaana79
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
10 år 9 månader sedan #602508 av Jaana79
Svar från Jaana79 i ämnet Schizofreni pga cannabis och droger???
Det var länge sen... Jag önskar jag hade bett killen fara åt h-te, men jag saknade förmågan då! I dag tycker jag mest synd om honom, för han missbrukar fortfarande... Hade jag kunnat stå upp för mig själv då, hade allt det här aldrig hänt! Men men... det är som det är! Och jag är ok med det...
  • Hurt
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
10 år 9 månader sedan #602509 av Hurt
Svar från Hurt i ämnet Schizofreni pga cannabis och droger???
du har rätt - när man är ung och dum - men istället kan du varna andra unga människor ida för att umgås med fel folk - vilket ja har gjort till mina småbröder - berättat om vad de finns för människor att de finns folk för allt...bra visdom du har och dela med dej av den;)