Schizofreni pga cannabis och droger???

Mer
10 år 8 månader sedan #604181 av Dot
Jag har ett bruk/missbruk bakom mig.. har prövat det mesta.. nämn en drog och chansen är stor att jag tagit den. Började när jag var 16..

Det var dock inte bara drogerna som gjorde att jag blev sjuk.. Det var en kombination av droger, fel umgänge, och att jag experimenterade med krafter som man inte ska leka med, och absolut inte i kombination med droger.. har varit med om så jävla sjuka saker, som jag än idag inte kan förklara..
  • Hurt
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
10 år 8 månader sedan #604188 av Hurt
Svar från Hurt i ämnet Schizofreni pga cannabis och droger???
har du tagit 2cb eller 2ci??? ja har tagit lsd, svampar, datura, belladonna, cannabis, amfetamin, kokain, heroin, rent mdma, ecstasy, morfin, cat, benso, 2cb, 2ci, dmt, dottar (microdots för dom som inte vet - en superlsd)..... de ja inte tagit är crack och meskalin och lite annat...inte så konstigt att man blev schizofren iaf för mej...har varit ren sedan 2008 då ja tog min sista drog som var heroin i spruta...sen har ja fått benso utksrivet men de e inget ja har missbrukat utan tagit som man ska förutom e gång och tog ja massa sobril och de sluta med att ja satt och garvade ihjäl mej en hel kväll och natt, men ida ska ja börja träna och äta nyttigt!!!!!
  • Hurt
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
10 år 8 månader sedan #604189 av Hurt
Svar från Hurt i ämnet Schizofreni pga cannabis och droger???
har varit ren från alkohol i sju månader och de känns så jävla bra occh ja ska sluta röka cigg....ja gick mycket på ravefester...
Mer
10 år 8 månader sedan #604245 av Admin1
Starkt av dig, Hurt att sluta med droger helt, eftersom du verkar ha provat de flesta droger. Vilka droger som du testat avråder du främst ifrån?
  • Hurt
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
10 år 8 månader sedan #604262 av Hurt
Svar från Hurt i ämnet Schizofreni pga cannabis och droger???
de beror på vem som frågar - så mitt svar är den drog som är mest farlig för dej som du kan fastna för ska du inte ta eller den som skadar dej mest, sen ska du inte ta nån drog över huvud taget... men om man lider av panikångest så finns de inga andra utvägar än sobril och stesolid, sen om man är nere och vill knarka så ska man ta antidepressiva och testa vilket av dom funkar bra, så kan man få ett välmående liv. sen om man är sugen på alkohol och vill få bort suget ska man ta campral som är mycket potent!!!!!!


*talarurerfarenhetersådekanskeintestämmerpåalla*
  • Hurt
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
10 år 8 månader sedan #604263 av Hurt
Svar från Hurt i ämnet Schizofreni pga cannabis och droger???
btw tack, ja vet inte vad stark är för nåt och om de stämmer in på mej, men ja tror du menade väl med det!!!