Schizofreni pga cannabis och droger???

Mer
10 år 8 månader sedan #604383 av Dot

Hurt skrev: har du tagit 2cb eller 2ci??? ja har tagit lsd, svampar, datura, belladonna, cannabis, amfetamin, kokain, heroin, rent mdma, ecstasy, morfin, cat, benso, 2cb, 2ci, dmt, dottar (microdots för dom som inte vet - en superlsd)..... de ja inte tagit är crack och meskalin och lite annat...inte så konstigt att man blev schizofren iaf för mej...har varit ren sedan 2008 då ja tog min sista drog som var heroin i spruta...sen har ja fått benso utksrivet men de e inget ja har missbrukat utan tagit som man ska förutom e gång och tog ja massa sobril och de sluta med att ja satt och garvade ihjäl mej en hel kväll och natt, men ida ska ja börja träna och äta nyttigt!!!!!


Jag har använt cannabis, LSD, svamp, meskalin, 2cb, rent MDMA, ecstasy, morfin, efedrin, kokain, opium, benso, GHB, amfetamin.. säkert glömt några.. Har aldrig använt sprutor, och aldrig heroin. Har varit ren i över två och ett halvt år.

Hurt skrev: har varit ren från alkohol i sju månader och de känns så jävla bra occh ja ska sluta röka cigg....ja gick mycket på ravefester...


Starkt jobbat! ^^

Jag brukade också gå mycket på rave, men det var många år sen nu.
  • Hurt
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
10 år 8 månader sedan #604461 av Hurt
Svar från Hurt i ämnet Schizofreni pga cannabis och droger???
GHB hade ja glömt eller gbl och efedrin....hur ska ja fråga hur var meskalin då???


hur gammal är du??
  • Hurt
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
10 år 8 månader sedan #604462 av Hurt
Svar från Hurt i ämnet Schizofreni pga cannabis och droger???
säkert tio år sen sist ja gick på rave och nattklubbar
  • Hurt
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
10 år 8 månader sedan #604463 av Hurt
Svar från Hurt i ämnet Schizofreni pga cannabis och droger???
de e du som är starkt som slutade innan du började använda sprutor . ja vet inte vad stark är om de ens stämmer in på mej...
Mer
10 år 8 månader sedan #604524 av Admin1

Hurt skrev: btw tack, ja vet inte vad stark är för nåt och om de stämmer in på mej, men ja tror du menade väl med det!!!


Med starkt så menade jag att du gjort en insats utöver det vanliga och att inte så många klarar av att göra så.
  • Hurt
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
10 år 8 månader sedan #604542 av Hurt
Svar från Hurt i ämnet Schizofreni pga cannabis och droger???
admin dom flesta som ja umgicks med som tog droger har slutat - så vi är många, ida finns de helt annan kunskap att få och mediciner som inte fanns förr mot heroinberoende, och blandmissbruk...de du tänker på e gamla siffror. ja skulle inte bli förvånad om de kom statestisk och inräknat mörkertalen att dom som slutar är många fler än förr...men tack för stödet hehe!!!!!!1