Vad saknar du mest?

Mer
10 år 3 månader sedan #635533 av jedidja
Svar från jedidja i ämnet Vad saknar du mest?

Amandara skrev: Önskar att jag hade mer energi - så jag kunde göra allt det där jag vill......cykla MTB, plugga till läkare, ha stor familj med husdjur...........hur man nu får ihop den ekvationen även med mer energi.....men i alla fall - jag saknar mest MER ENERGI!!!!!!


Inte för att verka tjatig men en självhjälp till mer energi är just chakra meditation, har man inte sina chakrafält i balans kan orkeslöshet va en av biverkningarna. Det är en gammal beprövad metod ca 6000 år gammal österländs läkekunskap skickar med en google plats på ämn



paranormal.se/topic/magi/chakra.html?
Ordet chakra betyder livshjul och är relaterat till att ett chakra, sett framifrån, ser ut som ett hjul med ett visst antal ekrar eller uppdelningar

Kan va en hjälp ha en underbar dag :grandpa
Mer
10 år 3 månader sedan #635534 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Vad saknar du mest?
Du får ursäkta men jag tror inte på chakrabalansering. Jag tror på sjukdomen som verklig och på sjukdomen som en oöverkomlig kraft i min och många andras liv. Man får på något sätt lära sig hantera den och leva med de inskränkningar den medför. Att tänka att ens energibrist beror på dålig chakrabalansering är bara ett sätt att få massiv prestationsångest....... när jag måste jobba på något som inte finns och som inte går att påverka....... nedslående va?..... ;)
Mer
10 år 3 månader sedan #635537 av jedidja
Svar från jedidja i ämnet Vad saknar du mest?
Okey okey allt är överkomligt om man vill, vilja och tro kan försätta berg men hoppas att allt löser sig för dig ändå :kram
Mer
10 år 3 månader sedan #635547 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Vad saknar du mest?
Jag saknar nog mest att jag inte hade så mycket kontakt med släkten förr. Nu med mer kontakt med släkten märker jag att de flesta av släktens problem hamnar i mitt knä, så var det inte förr.
Mer
10 år 3 månader sedan #635563 av krokus
Svar från krokus i ämnet Vad saknar du mest?
Jag saknar samma som Amandara, de vill säga mer energi att göra saker.
Saknar även att kunna umgås med vänner. När jag var barn var det lättare, då var det bara att gå fram till ett annat barn och säga "Ska vi leka i sandlådan?" eller liknande. Så kan man ju inte göra som vuxen. Jag har några få vänner som jag tycker om, men det skulle inte vara helt fel med några till. Fast då kommer energifrågan fram igen, orkar jag verkligen ha fler vänner? Det är roligt men ansträngande att umgås.
Mer
10 år 3 månader sedan #635569 av Saari
Svar från Saari i ämnet Vad saknar du mest?
Jag saknar mitt mod och min kreativitet. Jag var med på otaliga konserter med min kör och när jag spelade slagverk. Jag var en teaterapa och när jag inte spelade teater i skolan så startade jag och några kompisar en teatergrupp som studiecirkel. En dag hade vi tre föreställningar och uppträdde för ungefär 700 personer under den dagen.

Idag vågar jag inte prata bland folk på samma sätt som förr, jag har kvar teatertjejen i mig och skulle vilja föreläsa men jag vågar inte ens gå på bio för att det är så mycket folk där. Detta stör mig otroligt mycket.