Vad saknar du mest?

Mer
10 år 3 månader sedan #635444 av saara
Svar från saara i ämnet Vad saknar du mest?
Små saker kan ha stor betydelse.
Jag saknar också goda mänskorelationer. :)
Mer
10 år 3 månader sedan #635452 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Vad saknar du mest?
Önskar att jag hade mer energi - så jag kunde göra allt det där jag vill......cykla MTB, plugga till läkare, ha stor familj med husdjur...........hur man nu får ihop den ekvationen även med mer energi.....men i alla fall - jag saknar mest MER ENERGI!!!!!!
  • parpababa
  • Besökare
  • Besökare
10 år 3 månader sedan #635476 av parpababa
Svar från parpababa i ämnet Vad saknar du mest?
jag gör saker på dagarna men det är som om det passerar förbi utan att jag märker det. sakerna får inget fäste i mig jag känner att livet saknar värde och är förbi
Mer
10 år 3 månader sedan #635484 av saara
Svar från saara i ämnet Vad saknar du mest?
Tråkigt att du tycker att livet saknar värde parpababa.
Jag kan stundvis tycka det också,men det går över. Man vill ju att livet skall kännas meningsfullt och bra. :)
Mer
10 år 3 månader sedan #635488 av Evillynn
Svar från Evillynn i ämnet Vad saknar du mest?
Kanske en tråkig och självklar grej, men jag saknar att vara medicinfri. Saknar mitt smala jag innan Leponex fullständigt manglade min vikt. Saknar att vara biverkningsfri. Saknar också vad jag var kapabel till innan. Bara det att jag hade PTSD innan insjuknande så mådde inte bra då heller.
Mer
10 år 3 månader sedan #635529 av Geta
Svar från Geta i ämnet Vad saknar du mest?
För att dagarna ska ha fäste, så skriver jag dagbok. Inte för att det händer så sensationella saker varje dag,
men ändå händer det alltid något.

Det är en stor gåta för mig att jag fortfarande lever. Det är i alla fall 45 år sedan som jag fick psykos och kom
in på mentalsjukhus första gången.