Vad saknar du mest?

Mer
10 år 4 månader sedan #635601 av Jesus/magnus
Svar från Jesus/magnus i ämnet Vad saknar du mest?

Amandara skrev: Du får ursäkta men jag tror inte på chakrabalansering. Jag tror på sjukdomen som verklig och på sjukdomen som en oöverkomlig kraft i min och många andras liv. Man får på något sätt lära sig hantera den och leva med de inskränkningar den medför. Att tänka att ens energibrist beror på dålig chakrabalansering är bara ett sätt att få massiv prestationsångest....... när jag måste jobba på något som inte finns och som inte går att påverka....... nedslående va?..... ;)


jag kan bedja en bön för dig?
svarar Gud, ( det gör han nu ), han säger - apelsiner! citrus öht, det ger energi, och extra vitaminer & mer solljus, var ute mkt om dagarna? min mor brukar säga att det är också brist på '''lux''', 2500 på sommarn.
& nu? typ 500 lux nju på vintern!
int konstigt att man e sliten! vi behöver kanske ljusterapi allihopa!

pigg pigg piggelin! det e rätta takterna!

lyckatill!

/@Jesuite_magnus

John 8:31-32.
Mer
10 år 4 månader sedan #635606 av Jesus/magnus
Svar från Jesus/magnus i ämnet Vad saknar du mest?

Saari skrev: Jag saknar mitt mod och min kreativitet. Jag var med på otaliga konserter med min kör och när jag spelade slagverk. Jag var en teaterapa och när jag inte spelade teater i skolan så startade jag och några kompisar en teatergrupp som studiecirkel. En dag hade vi tre föreställningar och uppträdde för ungefär 700 personer under den dagen.

Idag vågar jag inte prata bland folk på samma sätt som förr, jag har kvar teatertjejen i mig och skulle vilja föreläsa men jag vågar inte ens gå på bio för att det är så mycket folk där. Detta stör mig otroligt mycket.


får ja profetera över dig??

saari kan (valfritt - friaviljan) börja med att spela megalajvet - rollspelet 'zelda live', (namnet ej klart än),
där det e teater, rollspel, lajv, u name it!! kombinerat med geocatching, uppdrag som vi får från
'''dem som skriver''', som ska lösas inom sammanhanget med GPS- hightech, lajvet - rollspelet <3
när detta börjar va klart, så kan nog många fler haka på?? de e som hightech-orientering för teaterapor
som jag^^ m.fl. :)

ett tack på förhand till "brain_stormersna''' grundarna, ni vet vem ni e :)

/lycka till!
blue bird.

John 8:31-32.
Mer
10 år 4 månader sedan #635617 av notwoodstock
Svar från notwoodstock i ämnet Vad saknar du mest?

Geta skrev: För att dagarna ska ha fäste, så skriver jag dagbok. Inte för att det händer så sensationella saker varje dag,
men ändå händer det alltid något.

Det är en stor gåta för mig att jag fortfarande lever. Det är i alla fall 45 år sedan som jag fick psykos och kom
in på mentalsjukhus första gången.


Jag saknar min FaceBook-dagbok, jag hade helkul med att skriva, citera Bibeln och Dela suveräna grejor, fast jag antagligen körde sönder hela bekantskapskretsen. 8O :grandpa :tystad

För mitt närminne sviker mig lite illa bl.a - jag upprepar antagligen saker som jag skriver, lite väl ofta.

/notwoodstock
Mer
10 år 4 månader sedan #635625 av alberta
Svar från alberta i ämnet Vad saknar du mest?
Jag saknar min kreativitet, fantasi och livslust.
Mer
10 år 4 månader sedan #635647 av Jesus/magnus
Svar från Jesus/magnus i ämnet Vad saknar du mest?
lös korsord,
det säger farmor :hjärta

kramkram!

magnus.

John 8:31-32.
Mer
10 år 4 månader sedan #635651 av Jesus/magnus
Svar från Jesus/magnus i ämnet Vad saknar du mest?
?
varför?
har du för lite lux?
ät eller drick apelsin/apelsin juice! det är lagrad solenergi :)
det säger farmor :hjärta

kramkram!

John 8:31-32.