Vad handlar din psykos om?

Mer
8 år 11 månader sedan #744928 av Geta
Mer
8 år 11 månader sedan #745006 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Vad handlar din psykos om?
cholowiz13,

Stressutlösta psykoser kan orsakas av lindrig stress t.ex att åka buss ensam. Folk med Aspergers kan få psykoser av så lindrig stress, men det varierar säkert mellan individer. Men när stressen upphör, så upphör psykosen. Det är en del med Aspergers och borderline som får antipsykotika just på grund av sådana psykoser.
Mer
8 år 10 månader sedan #753221 av Kiwi
Svar från Kiwi i ämnet Vad handlar din psykos om?
Jag trodde att alla manniskor deltog i olika klassrum. Dessa klassrum kan tala till en. Jag trodde att alla kan hora roster, inte bara jag. Vissa klassrum var battre an andra klassrum. Eftersom de bra klassrummen visste att jag ville ha det tyst, var de ofta tysta. De daliga klassrummen kunde tala i det oandliga.

Klassrummen kude uttrycka sig med symboler eller kroppsligt kanneteckna sig genom att t ex racka ut tungan.
Mer
8 år 10 månader sedan #753227 av Vilja
Svar från Vilja i ämnet Vad handlar din psykos om?
Spöken, människor som förföljer som oftast brukar ha kniv, människor som snackar skit, kameror i lägenheten.
Mer
8 år 10 månader sedan #753231 av Geta
Svar från Geta i ämnet Vad handlar din psykos om?
I mina psykoser är jag medlem i en hemlig underjordisk motståndsrörelse. Ungefär som Stay behind som ska
ha funnits på riktigt.
Mer
8 år 10 månader sedan #753234 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Vad handlar din psykos om?
Stay behind?

Jag ska rädda världen från undergång. Fast det innebär att många måste dö, men det bekommer mig inte. Tror det var under en psykos som jag startade mitt parti.