Vad handlar din psykos om?

  • cholowiz13
  • Besökare
  • Besökare
8 år 10 månader sedan #753246 av cholowiz13
Svar från cholowiz13 i ämnet Vad handlar din psykos om?
Fanstasio: Har du startat ett politiskt parti?
Mer
8 år 10 månader sedan #753310 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Vad handlar din psykos om?

cholowiz13 skrev: Admin, är det en stressutlöst psykos om man har bränt ut sig från skolan eller har sett någon närstående dött?


När någon närstående har dött kan vara stress. Annars kan stress t.ex vara att åka buss, datorn krånglar eller andra mindre saker, som normala personer inte anser vara problem. Vid vissa psykiska besvär t.ex schizofreni kan man vara stressöverkänslig
Mer
8 år 10 månader sedan #753382 av tequilarose
Min psykos handlar om att jag besitter en väldigt mörk hemlighet. Som Säpo vill åt. Helst sen döda mej. Men det ingen vet att jag besitter information bortom oxå alla gränser som jag aldrig heller kommer berätta. Och de skulle inte ens tro på det över huvud taget. Inte ens jag gör det. Det är vad min psykos handlar om. Sjukare saker kan man inte inbilla sig. HAHAHAHA ! Fd hemlös prostituerd heronist som har vant sig med att bli våldtagen psykisk, fysiskt sexuellt mer eller mindre hela mitt liv så varför vill inte alla och Säpo se mej död! Har knappt aldrig gått i skolan eller lyft ett finger. Dessutom duschar aldrig rapar i tid och otid . Sexmissbrukare. Looser vem fan bryr sig om en jävla liten skit som mej!
Mer
8 år 10 månader sedan #753383 av tequilarose
Ge upp!
Mer
8 år 10 månader sedan #753387 av tequilarose
Sen vet juh alla att det är sant, eller hur? Det är juh det som är det sjuka. Det enda jag egentligen vet att jag älskar idag, mer än nånsin jag har gjort. Och just den kärleken kommer jag ta med mej i graven. Har varit med om värre saker och sluppit undan med. Hat är en konstruktion kärlek är en naturlighet för mej
Mer
8 år 10 månader sedan #753399 av Bomb
Svar från Bomb i ämnet Vad handlar din psykos om?
Fortfarande för närvarande/känsligt för att tala om.