Hur ser SD på oss med schizofreni?

Mer
Mer
4 år 1 månad sedan #1236120 av Cosmos

Clean skrev: Det är bara tomma fantasier att skicka tillbaka flyktingar skulle hjälpa att lösa krigsdrabbade ställen. Vad ska dom göra där när det dom som mördas, våldtas, torteras och förföljas. Så exakt på vilket sätt skulle det lösa nåt? Det är samma idéer nazister på andra världskriget hade och gjorde skickade judar och andra in i gaskammaren att det skulle lösa nånting. Vilket det knappast gjorde kan inte du se det? Eller tyckte du att det löste sig något?


Hört talas om Goodwyns lag? Den första som drar upp Hitler och nazister i en diskussion har förlorat den. Förresten..,, du är ju bara en ulv i fårakläder.
Mer
4 år 1 månad sedan - 4 år 1 månad sedan #1236129 av Cider
Det kan vara underhållande att uppleva hur de slingrar sig när man kommer med frågor.

Geta skrev: Lika bra att inte väcka den björn som sover.

För då skulle det framför allt kunna bli sämre och inte bättre för människor med schizofreni? Är det din utgångspunkt?
Last edit: 4 år 1 månad sedan by Admin1.
Mer
4 år 1 månad sedan #1236130 av Geta
Tvivlar på att SD har någon utarbetad politik, när det gäller psykiskt sjuka. De verkar vara så splittrade inbördes.
Mer
4 år 1 månad sedan #1236134 av Cider
Så länge psyk sjuka själva och de som talar i vårt ställe inte ligger på om det så lär inget hända.
Mer
4 år 1 månad sedan - 4 år 1 månad sedan #1236136 av Clean

Cosmos skrev:

Clean skrev: Det är bara tomma fantasier att skicka tillbaka flyktingar skulle hjälpa att lösa krigsdrabbade ställen. Vad ska dom göra där när det dom som mördas, våldtas, torteras och förföljas. Så exakt på vilket sätt skulle det lösa nåt? Det är samma idéer nazister på andra världskriget hade och gjorde skickade judar och andra in i gaskammaren att det skulle lösa nånting. Vilket det knappast gjorde kan inte du se det? Eller tyckte du att det löste sig något?


Hört talas om Goodwyns lag? Den första som drar upp Hitler och nazister i en diskussion har förlorat den. Förresten..,, du är ju bara en ulv i fårakläder.


Chilla! Jag har aldrig påstått att jag är ett helgon dessutom om du inte kan hålla en diskussion kan du betrakta diskussionen nedlagd. Så jag kommer ignorera dig. Dessutom har vi människor flera sidor, allting är inte svart och vitt.
Last edit: 4 år 1 månad sedan by Clean.