Att inte bli trodd

  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
3 år 11 månader sedan - 3 år 11 månader sedan #1251579 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Att inte bli trodd
Lämna det åt sidan Admin, vet att du vill väl och göra han uppmärksam men jag har lärt mig under årens lopp att insikten måste komma inifrån i samklang med ditt tänkande,annars når det inte fram och du måste få insikten själv.

Tänker exakt som du Nissegossen, svart på vitt.
Last edit: 3 år 11 månader sedan by Admin1.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 2 månader sedan #1316827 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Att inte bli trodd
Jag blir tyvärr inte trodd ens här. Ni tycks tro att jag är en trebarnsfar från Djursholm som bara lattjar runt lite på detta forum för mitt eget höga nöjes skull. Inget kunde vara mer fel. Jag är uppvuxen i Hageby, vilket alltid har varit ett problemområde. Jag får ofta problem med psykoser eller ökad rösthallucinos, det är därför jag åker jojo in och ut från sjukhuset. Jag spelar inte sjuk, jag ÄR sjuk. Jag vill så gärna bli trodd.
Mer
3 år 2 månader sedan #1316828 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Att inte bli trodd
Jag tror på dig Fantasio! Skicka ngt PM så kan vi snackas vid. Kommer inte berätta för ngn här på Viska vad som tynger dig. En sak vi båda två har för problematik är att vi är beroende personlighter men man får jobba med sig själv och tänka Be Strong without drugs. 
Mer
3 år 2 månader sedan #1316838 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Att inte bli trodd

Fantasio skrev: Jag blir tyvärr inte trodd ens här. Ni tycks tro att jag är en trebarnsfar från Djursholm som bara lattjar runt lite på detta forum för mitt eget höga nöjes skull. Inget kunde vara mer fel. Jag är uppvuxen i Hageby, vilket alltid har varit ett problemområde. Jag får ofta problem med psykoser eller ökad rösthallucinos, det är därför jag åker jojo in och ut från sjukhuset. Jag spelar inte sjuk, jag ÄR sjuk. Jag vill så gärna bli trodd.
 

Kan du presentera faktaunderlag på vad du säger så vi förstår att du talar sanning vi kan inte bara tro på vad du skriver här utan att ha faktaunderlag, för dig själv vore det bra om du själv fick fakta på vad du framför här, annars tolkar vi det som blivit populärt för, Fake News
Ett papper svart på vitt ger det vi söker efter. Ärligt talat, jag har lärt mig att handskas försiktigt med vad som kallas sanning.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 2 månader sedan #1316879 av wasp
Svar från wasp i ämnet Att inte bli trodd
Att inte bli trodd är jag van med. De blir så generade och förbannade att jag har alla gamla papper och foton kvar och kan bevisa att jag talar sanning. Skärmdumpar i mobilen är också väldigt effektivt motmedel.
Mer
3 år 2 månader sedan #1316883 av notwoodstock
Svar från notwoodstock i ämnet Att inte bli trodd
Jag är sorgsen att vi troende som har psykisk sjukdom behandlas för rösthallucinos.

Gud finns! Och han bryr sig!

Det är kanske därför man kan prata med andevärlden. Efter psykos.