I have a dream

Mer
4 år 3 månader sedan #1225567 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet I have a dream
Jag spelar en rad i veckan på Eurojackpot och förlorar 25 kr.
Mer
4 år 3 månader sedan - 4 år 3 månader sedan #1225600 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet I have a dream
Ungefär samma för mig de gånger jag spelar blir ungefär var tredje vecka då Coop nära här är spelbutiken och var tredje vecka köper jag nya snabbkaffe påsar där.

Så enkelt som möjligt låter maskinen komponera raden

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 3 månader sedan by Nissegossen.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 2 månader sedan #1238227 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet I have a dream
Jag skulle vilja åka till Tyskland och framförallt delstaten Thüringen. Jag undrar hur det går till, om det finns en bussresa att ta. Men en bussresa går väl inte förbi en sådan avkrok. Man kanske kan ta sig från Erfurt till den mindre stad pappa föddes i och vara där några timmar i alla fall.
Mer
4 år 2 månader sedan #1238259 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet I have a dream
Jag förstår inte att Nissegossen har så dålig ekonomi. Han har jobbat i 20 år och borde därför ha en pension på 12000 kr netto. Richard får 13000 kr netto och har bara jobbat 3 år. Till det bostadstillägg samt 2000-3000 kr/månad från Prippsfonden. Med över 14000-15000 kr netto borde han leva gott.
Mer
4 år 2 månader sedan #1238272 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet I have a dream
Optimist, kan inte göra någonting åt min ekonomi, har lämnat bort skötseln av den, kan varken göra bu eller bäh åt den.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 1 månad sedan #1238536 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet I have a dream
Känns det som din ekonomi blivit bättre efter godman? Din svaghet är att så fort du får pengar vill du handla upp dem. Du kanske skulle be godemannen att dela upp pengarna 2 gånger i veckan, som Richard gör.