I have a dream

Mer
4 år 1 månad sedan #1239012 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet I have a dream

Nissegossen skrev: Förövrigt Geta har du och Admin utsett mig till er hackkyckling, så känns det. Så sluta med det.

Du klagar konstant över dålig ekonomi och då måste vi säga till när du gör felaktiga ekonomiska val, som försämrar din ekonomi. I verkligheten har du säkert dubbelt så mycket netto varje månad, som en med garantipension. Du borde inte ha ekonomiska problem.
Mer
4 år 1 månad sedan #1239086 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet I have a dream
Fantasio håll drömmen vid liv! I övrigt ingen kommentar

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 1 månad sedan #1241687 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet I have a dream
Tänk att ha en vass hoj, en Honda Fireblade. En ny sådan kostar över 200 000 kronor. Jag drömmer nu...
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 3 veckor sedan #1246455 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet I have a dream
Jag har nu sett en rutt till de brittiska öarna. Amsterdam, Haag, Rotterdam, Antwerpen, Bryssel, Lille och färja över Engelska kanalen och därifrån till London. Jag törs och vill inte resa ensam. Jag skulle ju kunna höra med en vän, men han är oftast pank. Kanske att en före detta arbetskamrat vill följa med.
Mer
4 år 3 veckor sedan #1246554 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet I have a dream
Du kanske skall vänta med att resa tills din hälsa är mer stabil. Du behöver ju hjälp ett par gånger i veckan och har ångestperioder.
Mer
4 år 3 veckor sedan - 3 år 11 månader sedan #1246561 av memphis
Svar från memphis i ämnet I have a dream
Nej men det är bra att Fantasio har lite planer! Just nu går det ju inte att resa, men restriktionerna släpper väl nån gång.

Fantasio och Jocke på ett konstmuseum i Rotterdam. Det är en resa jag gärna skulle höra mer om.
Last edit: 3 år 11 månader sedan by Admin1.