I have a dream

Mer
4 år 1 månad sedan - 4 år 1 månad sedan #1238562 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet I have a dream

Admin1 skrev: Känns det som din ekonomi blivit bättre efter godman? Din svaghet är att så fort du får pengar vill du handla upp dem. Du kanske skulle be godemannen att dela upp pengarna 2 gånger i veckan, som Richard gör.


Nej jag har lärt mig själv dela upp pengarna så jag oftast har till söndagen en slant kvar och på måndagen färska pengar. Denna vecka vill jag köpa Coop kaffe refill 3 paket och eftersom det är spelbutiken satsar jag 25 kr på eurojackpott det har jag pengar till och blir över. Satsar för att vara med på dragningen får då kolla en lapp för tre veckor tillbaka om det finns en gammal vinst

God man skall också betalas utav de pengar jag får. Får jag handikapp ersättning jag sökt betalar det honom, var ju tvingad att ta den som ville göra jobbet, men med jag vet nu borde jag gått till kommunen då de har anställda gode män samt förvaltare de betalar kommunen deras lön. Skulle det bli sämre begär jag en kommunal god man då kommunen betalar hans lön och att jag i gengäld slipper den utgiften.

Det heter ju håll drömmen vid liv

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 1 månad sedan by Nissegossen.
Mer
4 år 1 månad sedan #1238566 av Geta
Svar från Geta i ämnet I have a dream
Fantasio,

Du får resa i fantasin. Du kan kanske resa med VR-glasögon?
Mer
4 år 1 månad sedan #1238745 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet I have a dream
Nissegossen,
Köp bara 1 paket snabbkaffe. Tror du har för stora lager av saker och det kostar.
Mer
4 år 1 månad sedan #1238753 av Geta
Svar från Geta i ämnet I have a dream
Nisse, just in time gäller.
Mer
4 år 1 månad sedan - 4 år 1 månad sedan #1238787 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet I have a dream

Geta skrev: Nisse, just in time gäller.

Mitt företag är gammalt så jag sätter i ära att ha i lager, förövrigt har jag inte råd att spela varje vecka då Coop som det gäller där jag köper kaffe och också att det är spelbutiken.

Förövrigt Geta har du och Admin utsett mig till er hackkyckling, så känns det. Så sluta med det.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 1 månad sedan by Admin1.
Mer
4 år 1 månad sedan #1238796 av Geta
Svar från Geta i ämnet I have a dream
Det har jag inte märkt?