Vill resa i tiden

Mer
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1203630 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Vill resa i tiden
Surf down the milky way

zoegas skrev: Jag har inget jag vill ha ogjort. Jag trivs bra som det är nu. Fuck jobba. Slänga bort sitt liv och frihet på nån idiotgrej 40 timmar i veckan, fyfan.

Hade jag kunnat resa i tiden hade jag velat ta ett snack med Jesus. Och framåt i tiden hade jag nog stannat. Odödlighet och bot finns några tusen år framåt.


Vad ni inte har fattat är att människan är skapad för att vara en evighetsvarelse Det står förövrigt i Bibeln.

Lev till Universums slut

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 5 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 5 månader sedan #1203673 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Vill resa i tiden
Jag är inte alls missnöjd över mitt liv. Insjuknandet var på sätt och vis bra för jag slapp jobba. Många vantrivs på jobben och sjukskrivningarna tyder på det. Många jobb är trista.
Mer
4 år 5 månader sedan #1203674 av Geta
Svar från Geta i ämnet Vill resa i tiden
Det har varit en utmaning att överleva den här förskräckliga sjukdomen.
Mer
4 år 5 månader sedan #1203963 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Vill resa i tiden
Första åren var jobbiga, men sedan har det gått bra.
Mer
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1203998 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Vill resa i tiden
Tur att jag resonerande i skallen när jag stod inför döden i nästa ögonblick hade jag dött om jag inte hade resonerat om det själv inne i skallen inför döden och rest på mig och gått därifrån, numera ser Älvsborgsbron inte likadant ut, de balkarna där jag satt utanför själva bron finns inte kvar. satt där med fötterna ned och reste mig upp som vanligt hoppade över räcket och gick därifrån var ju inte en rädd när jag gick tillbaka

När jag kom till slut fram till det att jag ger mig själv ett par år för att se om jag är så ond. Jag kan försöka förbättra mig kan om jag inte gör det ju gå hit och göra det då

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 5 månader sedan by Nissegossen.
Mer
4 år 5 månader sedan #1204002 av wasp
Svar från wasp i ämnet Vill resa i tiden

Geta skrev: Fantasio,

Du är väldigt nostalgiskt lagd. Du ser hela tiden tillbaka- ända till folkhemmet.


Är så pass gammal att jag var med om folkhemmet, men längtar tillbaka dit? Njaee