Vill resa i tiden

Mer
4 år 6 månader sedan #1204363 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Vill resa i tiden
Jag gjorde alla rätt förr. Pluggade, idrottade och hade pojkvänner. Nu är det inte precis så. Men håller sjukdomen sig i schack tycker jag att jag har ett bra liv. Men skulle hellre vilja vara frisk och ha nåt roligt jobb, familj och bil.
Mer
4 år 6 månader sedan - 4 år 6 månader sedan #1204398 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Vill resa i tiden

Geta skrev: Det fanns inte varma täckjackor förr.


På vintern hos min mormor, det var riktig vinter då, fåglarna kurade uppe i ledningar med telefon till huset. Koleldning i kamin i rummet, men det räckte inte på morgonen kom min mor in och lade nytt kol i kamin. Jag vaknade av det och de bolster mormor hade var tunga och tjocka är var riktigt varm under där jag låg. ute dass och potta att kissa i behövde man nr2 var det ut och gå på dass

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 6 månader sedan by Nissegossen.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 5 månader sedan #1205998 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Vill resa i tiden
Jag skulle kunna tänka mig att åka tillbaka i tiden och kliva in i mitt liv som tolv-, trettonåring. Då skulle jag göra saker så annorlunda. Bland annat skulle jag ha gjort bra ifrån mig i skolan. Ungdomsgård gick jag aldrig till, visste knappt att det existerade. Skolan och vara social är det viktigaste jag kan komma på nu i alla fall.
Mer
4 år 5 månader sedan #1206001 av Geta
Svar från Geta i ämnet Vill resa i tiden
När jag var barn fanns varken fritidsgård eller förskola. Söndagsskola fanns, där vi fick sjunga Jesus älskar alla barnen.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 5 månader sedan #1206679 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Vill resa i tiden
Jag undrar hur det går till om det nu går att färdas bakåt i tiden. Eller framåt med för den delen. Man gör ju ett avtryck, varje liten sak man gör kan förändra framtiden.
Mer
4 år 5 månader sedan #1206696 av wasp
Svar från wasp i ämnet Vill resa i tiden

Fantasio skrev: Jag undrar hur det går till om det nu går att färdas bakåt i tiden. Eller framåt med för den delen. Man gör ju ett avtryck, varje liten sak man gör kan förändra framtiden.


Du kan inte ändra historia om du färdas bakåt i tiden. Det går ju bara i fantasin (och i Photoshop, fejkade bilder och videon).