Ingen ork

Mer
4 år 3 månader sedan - 4 år 3 månader sedan #1223193 av Recard2016
Svar från Recard2016 i ämnet Ingen ork
När jag har ångest dricker jag, sen får ja panikattacker, men aldrig samtidigt som ja hör röster. Sen visst det tar flera dagar innan ja orkar torka diskbänken ibland, dammsuger bara en gång i veckan trots de behövs mer, tvättar typ 1 gång i månaden, dammar aldrig. Skurar aldrig golven, men ja gör de viktiga.

Min lägenhet e organiserat kaos brukar ja säga, det ser ut som ett helvete, men jag vet exakt var allt är o blir väldigt stressad om nån ändrar ens en liten deta
Last edit: 4 år 3 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 3 månader sedan #1223200 av krokus
Svar från krokus i ämnet Ingen ork
Recard,
Du verkar vara ett undantag när det gäller trötthet vid psykisk ohälsa. Sedan är det skillnad på fysisk trötthet och hjärntrötthet.
Mer
4 år 3 månader sedan #1223202 av Recard2016
Svar från Recard2016 i ämnet Ingen ork
Hjärntrött blir jag på kvällarna typ var 3:e dag.
Mer
4 år 3 månader sedan #1223205 av krokus
Svar från krokus i ämnet Ingen ork
Recard,
Tänk dig då att vara mer eller mindre konstant hjärntrött. Det är inte konstigt att den tröttheten gör en såpass trött att en inte orkar städa, borsta tänderna, laga mat och så vidare.
Mer
4 år 3 månader sedan - 4 år 3 månader sedan #1223207 av Recard2016
Svar från Recard2016 i ämnet Ingen ork
Jag var konstant hjärntrött i Kanada när jag jobbade som cykelbud i ett halvår, cyklade runt o hallucinerade hemska saker hela dagarna o hörde röster. Hade också "anxiety disorder" vet inte vad svenska ordet e. Det gick inte så bra. Men mina läkare o terapeuter har alla sagt att det borde inte varit möjligt me min sjukdom att klara sig själv i ett främmande land o jobba i 14 månader.

Jag kommer ihåg en gång när jag var på konsert i Kanada me min kompis, gick runt i downtown o visste knappt vem jag var eller vad ja gjorde.
Last edit: 4 år 3 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 3 månader sedan #1223209 av krokus
Svar från krokus i ämnet Ingen ork

Recard2016 skrev: Att vara pigg o inte trött på dagarna har väl inget o göra me ens psykiska hälsa.

Detta skrev du förut, ändå verkar du inte se något samband. Vissa klarar sig längre än andra från att krascha helt och hållet.

Du verkar ha svårt att sätta dig in i andras situation, när det gäller ork och trötthet.