Hur blir man bästa vän med psykoserna?

  • Pimed
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
3 år 6 månader sedan #1293527 av Pimed
Jag har tagit en hel del LSD och jag kan säga att schizofreni är identisk med det bokstavligen. Eller psykoserna. Eller andra psykossjukdomar.

Min lillebror som har tagit också LSD fastän han är hälften så gammal som mej han sa att jag måste bli bästa kompis med mina psykoser som jag har pga min schizofreni.

Är det möjligt att bli bästa vänner? Han älskar LSD! Jag avskyr det. Älskar svampar istället. Eller 2CB! 2CB är jävligt kul. Svampar är mera andligt än LSD. Man är ute och campar ute i skogen med brasa och eld dricker öl och äter svampar det var tider det.
Mer
3 år 6 månader sedan #1293528 av Geta
Har inte missbrukat nånting. Har fått psykoser ändå. Jag har inte orsakat det själv sa en psykiater.
Hoppas att jag inte får fler psykoser. Funderar inte på att bli vän med psykoserna.
Mer
3 år 6 månader sedan #1293549 av Amandara
Psykoser är inget vidare, tycker jag. När man (jag) är i dem - skräck. Efteråt förträngning. Nu börjar en del nytt psykosmaterial komma till mig. Sånt som jag inte tänkt på eller bearbetat. Det känns som att marken försvinner under mina fötter. Att man kan vara så borta....
  • Pimed
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
3 år 6 månader sedan #1293554 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Hur blir man bästa vän med psykoserna?
Låter som dina nyare psykoser handlar om ånger och hur fel man hade. Men du kan vända på det pga det betyder bara att du har vuxit och blivit mycket klokare annars skulle du ha inte insett hur borta du var förut. Och har man blivit klokare är det inget fel med det. Tex Geta eller Cosmos kommer aldrig att vakna upp. Jag gissar bara att det kan vara så att du har blivit mycket klokare fastän det inte känns så! Vad tänker du om det? Jag kan ha lite eller helt fel.
Mer
3 år 6 månader sedan #1293556 av Geta
:sleep :sleep :sleep :sleep
  • Pimed
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
3 år 6 månader sedan #1293558 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Hur blir man bästa vän med psykoserna?
Hehe! Sovande smilisar gulligt värre smilisar får man länge leta efter! Sov du gott i natt Geta? Jag drömde mardrömmar som vanligt.