Orkar inte mer....

Mer
16 år 10 månader sedan #80089 av halo
Svar från halo i ämnet Orkar inte mer....
Figuren,

JA EXAKT! Men vad skall jag göra när alla är sin del i en egen spiral som konspireras in i MIN spiral? Jag har ju inget skydd utan tvingas leva med min 9mm pistol här hemma och snutarna som cirkulerar utanför väntar bara på ett läge att ta sig in och föra bort mig och våldta min borg och mitt hem, jag är redo om någon vill ta mitt liv.

Det värsta är att jag har INGEN att prata med detta om, ser komplotten över allt och jag vet att bakom alla personers leenden döljer sig hat och desinformation om hur allting egentligen ligger till, jag vet HUR dom styrande krafterna förgör våra innersta väsen och alla är i maskopi om nätterna och sätter igång på dagarna.

KLARAR INTE DETTA!!!!
Mer
16 år 10 månader sedan #80090 av Bitte
Svar från Bitte i ämnet Orkar inte mer....
När jag är psykotisk tänker jag ungefär som du gör. Fast där var polisen min vän och alla andra konspirerade sig emot mig.
Mer
16 år 10 månader sedan #80096 av aspie
Svar från aspie i ämnet Orkar inte mer....

Geta skrev: Försök sova en hel natt!
De upplevda demonerna brukar vara skingrade på morgonen efter.

Precis, man kan ha konstiga tankar pga sömnbrist. Har du några bra mediciner?
Mer
16 år 10 månader sedan #80098 av halo
Svar från halo i ämnet Orkar inte mer....
Sover 8-10 timmar per natt. Har cisordinol men dom tar jag inte pga läkaren vill stänga ner min tankeverksamhet och stänga av sanningen i mig, men säger jag att jag inte tar dom så blir det soc osv osv. Konspirationen går vidare.....
Mer
16 år 10 månader sedan #80100 av Bitte
Svar från Bitte i ämnet Orkar inte mer....
Vad har soc med din eventuella sjukdom att göra ?
Mer
16 år 10 månader sedan #80102 av halo
Svar från halo i ämnet Orkar inte mer....
Pga att jag har 2 barn och dom letar orsaker tilll att ta dom ifrån mig och på det sättet hindra mig från att sprida sanningen!!