att leva i två världar...

Mer
19 år 5 månader sedan #5976 av Isa-Alise
Mer
19 år 5 månader sedan #5984 av Moonlight
vilken skildring, det var intressant att läsa, förstår hur jobbigt du har det. Har du barn förresten? Hur tar dom det att du mår dåligt?
Mer
19 år 5 månader sedan #5990 av Isa-Alise
-
Mer
19 år 5 månader sedan #5991 av Isa-Alise
-
Mer
19 år 5 månader sedan #5994 av Isa-Alise
-
Mer
19 år 5 månader sedan #5999 av Maran
Svar från Maran i ämnet att leva i två världar...
Ännu en gång skildrar du det upplever så målande vackert..Skulle bli en trollbindande bok av detta tror jag om du gav ut en..
Känner igen mig till en viss del av det skriver och vet hur väldigt jobbigt och uttröttad man blir av att få verkligheten att gå ihop,överenstämma så att man kan göra det man måste..
det verkar samtidigt som du är så väldigt utvecklad andligt,att du har sådan andlig insikt men att den är svår att handskas med..läser du mycket sådana andliga böcker?Vad säger rösterna till dig?Vad säger läkaren du går till?
Måste ju finnas något som kan hjälpa dig..Att du inte får sova tillräckligt måste tas på allvar och du måste få hjälp med det!!Allt blir ju miljader ggr värre av det.Kan ju vara pgr av att du inte får sova heller tillräckligt som gör att dröm och verklighet blir svårare att separera,särskilja ifrån varandra..

Kan inte vara här så ofta för har ingen egen dator..lånar just nu så..men jag tänker på dig och försöker komma hit så snart igen det går..

KRAMAR