Jävla tester.

Mer
12 år 8 månader sedan #423327 av Traxerity
Seriöst var hos psykologen idag. Han gjorde massa testar bland annat ett test som var 600 frågor. Tror det var en personlighetstest. Så kanske dom har börjat gå in på personlighetsstörnings undersökning för tillfället.

Fortfarande känner jag mej tom, knasiga tankar blandas med mina vanliga men jag kan seperera på dem. Fick även tankestopp under 600 frågors testet. Seriöst blev helt utmattad mentalt efter minst 1200 frågor av tester. Känns som jag har gått i väggen nu.

Det var ganska trevligt att prata med han om mina intressen för att jag påpekade små punkter i dsm o sådant. Han tyckte jag var intressant när jag sade att det är många feldiagnoser på add och aspergers idag. Att man borde undersökas längre för att få diagnos. Även att det är svårare att få diagnos efter DSM-V
Mer
12 år 8 månader sedan #423330 av killergirl
Svar från killergirl i ämnet Jävla tester.
Jag minns dom testen väl än idag trots det är många år jag gick igenom dom..Mådde jättedåligt under den perioden...Tog hårt på krafterna...Så jag lider med dig :hjärta
Mer
12 år 8 månader sedan #423364 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Jävla tester.
Seriöst. Va fan ska du med en diagnos till?

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
12 år 8 månader sedan #423373 av saara
Svar från saara i ämnet Jävla tester.
Det är väl normalt att man testas så att man får rätt vård.
Mer
12 år 8 månader sedan #423375 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Jävla tester.
Vård? Traxerity är frisk.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
12 år 8 månader sedan #423385 av Traxerity
Svar från Traxerity i ämnet Jävla tester.
Så du kallar att slå itu glasruta när en person står på andra sidan 1 meter ifrån friskt?
Kallar du knasiga tankar såsom att illuminati och andra saker vill halshugga en för sin tro friskt? nej det är inte det. Jag försöker bara bota varför jag har en jävla tomhet inuti mej.


Dom har bara kommit fram till att jag har hetsigt humör, tomhetskänslor, extremt mycket dagdrömmning och konstiga tankar om vissa delar av världen.