Jävla tester.

Mer
12 år 9 månader sedan #423416 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Jävla tester.
Vad hette testet du genomgick? Var det SCID? Ditt dåliga minne förklaras nog av ADHD. Kan inte påminna mig att någon personlighetsstörning ger dåligt minne.
Mer
12 år 9 månader sedan #423421 av Traxerity
Svar från Traxerity i ämnet Jävla tester.
Admin1,

Nej men där finns personlighetsstörningar som ger tomhetskänslor och sådana saker. Vilket dom vill söka igenom. Låga resultat på dom andra testerna vilket var Dissociation, ADHD, Depression, bipolaritet och alla dem. Fick lågt resultat i poäng på det. Dom sade jag låg på gränsen te adhd men dom tyckte det var mysko att jag kände mej tom hela tiden.

Vet ej stod MM..nåt test 2. personliga frågor. För det mesta om min personlighet.
Stod några frågor typ såhär "Känner du ofta att du inte är verklig?" o sådana frågor. Jag kan inte skriva exakt hur frågorna löd mej ungefär sådär.
Mer
12 år 9 månader sedan #423427 av Geta
Svar från Geta i ämnet Jävla tester.
Tomhetskänslor- då associerar jag till borderline.
Mer
12 år 9 månader sedan #423435 av Traxerity
Svar från Traxerity i ämnet Jävla tester.

Geta skrev: Tomhetskänslor- då associerar jag till borderline.


Krävs mer än bara tomhetskänslor för borderline.
Vilket jag vet att jag inte har. Hade jag haft borderline så hade mitt beteende vorit värre än denna situationen kan jag garantera dej. Krävs DID och sådant också som ingår i borderline. Så kasta inte runder med en diagnos som är fruktansvärd inom humör-sjukdomarna.
Mer
12 år 9 månader sedan #423437 av saara
Svar från saara i ämnet Jävla tester.
Hör tomhetskänslor till depression? Om du tycker att livet känns meningslöst också så kan du ha en depression.
Mer
12 år 9 månader sedan #423440 av Traxerity
Svar från Traxerity i ämnet Jävla tester.
Jag ser inte livet som meningslöst. Jag ser det fantastiskt. All den forskning och lugna stunder är faktiskt meningsfulla.