Jävla tester.

Mer
12 år 8 månader sedan #423389 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Jävla tester.
Ja. Det tycker jag lät friskt. Du är inte ensam om att tro på någon sekt skulle styra i denna världen. Kolla de kristna eller varför inte muslimerna som regerar hela mellanöstern. De hugger huvudet av folk till höger och vänster.Och de som gör det skulle nog anse sig själva för friska. Och du vet väll att Svenska elit-soldater skjuter ihjäl folk i Afghanistan. Man blir inte elit-soldat om man är sjuk. Och att jämföra en trasig glasruta med människor är ju ganska löjligt, men du förstår säkert. Och jag kan lova dig att tomhetskänslor är friskt det också. Annars är hela världen sjuk.

De testet du gör är på dina reaktioner i jämförelse med andra. Sen kommer de sätta dig på en axel i ett diagram och säga att du har den och den abnormala personlighetsstörningen. Sen kommer åren att gå tills du förstår att det de har sagt till dig har varken hjälpt eller stjälpt. Och förhoppningsvis kommer du inse att den killen bredvid dig är precis som du. Fast han mår bättre för han har aldrig fått höra att han är sjuk på ett sätt som ingen kan göra något åt.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
12 år 8 månader sedan #423394 av saara
Svar från saara i ämnet Jävla tester.
Zoegas har du blivit testad nån gång?
Mer
12 år 8 månader sedan #423395 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Jävla tester.
Ja.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
12 år 8 månader sedan #423397 av Traxerity
Svar från Traxerity i ämnet Jävla tester.
Ser mej direkt inte som störd utan mer avvikande. Till exempel jag har varit på 3 st begravningar under min tid jag har levt. Alla dem gångerna har jag kunnat glömma sorg på 2-3 dagar. Beror på att jag går vidare fort. Händer något till exempel någon stjäler något ifrån mej så går jag vidare. Men händer detta ofta av samma person så blir jag extremt sned på personen.

Som jag sade innan jag vill ha tillbaka mina känslor istället för en tomhet.
Jag är en snäll person emot närmsta vänner och forum vänner o sådant. Men jag är avvikande emot främlingar på stan.
Som ryssarna är. Avvikande emot främlingar och snälla emot närmsta vänner.
Mer
12 år 8 månader sedan #423398 av malin71
Svar från malin71 i ämnet Jävla tester.
Jag förstår att det är jobbigt med alla testerna, Traxerity. Det sätter mycket snurr i huvudet. Men de behöver ju underlag för att hitta bästa vårdplanen för dig. Så håll ut.

Jag ska snart få reda på mina egna testresultat och är lite pirrig. Inte direkt över vilken diagnos de kommer sätta utan mer vad jag behöver jobba med och vilka sidor av mig som jag bör "acceptera" inte blir så mycket bättre...

Känner du något liknande?

Kram
Mer
12 år 8 månader sedan #423401 av Traxerity
Svar från Traxerity i ämnet Jävla tester.
Låter trevligt att du får snart reda på dina resultat.
Själv är det inte mkt till väga att veta vilken diagnos man får. Jag vill bara ha bort tomheten och kunna komma ihåg saker lättare.
Kräver inget annat än det. Jag är helt okej med att bo ensam och undvika folk.
Men såklart kan jag träffa vänner men jag föredrar helst inte att prata med folk öga till öga . Men nära vänner kan jag träffa öga mot öga utan problem. Släkten och det vill jag inte prata med för att dom intresserar mej inte alls.