ECT...

Omröstning: Har du fått ECT?

Ja
7 26.9%
Nej
19 73.1%
Totalt antal röstare: 26
Endast registrerade användare kan delta i denna omröstning
Mer
5 år 3 månader sedan #1119990 av Cider
Svar från Cider i ämnet ECT...
De flesta som skadas har ingen koppling till Scientologikyrkan. Det är pga mkt bristande eftervård och frånvaro av rehabprogram som drabbade ibland blandas ihop med scientologerna. Idag är många hänvisade att klara sig bäst de kan och då använder många troligen google.
Mer
5 år 3 månader sedan #1120075 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet ECT...
Det finns ju ganska många som fått ECT här t.ex Richard och Geta, men de anger inga skador, men ECT bör minimeras och snart kommer nässprayen med Ketamin mot svåra depressioner.
Mer
5 år 3 månader sedan #1120081 av memphis
Svar från memphis i ämnet ECT...
I början är man så borta efter ect så man vet varken bak eller fram. Det är vad jag har sett på sjukhuset där de har en ny ect- avdelning. Jag ryser bara jag tänker på det. Men själv är jag nog utom fara för ect, mötte åerson utan närminne. Hon sade samma sak om och om igen.
Mer
5 år 3 månader sedan #1120309 av 1Emmagrabergs
Svar från 1Emmagrabergs i ämnet ECT...

Richard skrev:

1Emmagrabergs skrev: Läs gärna på dessa länkar.
Man måste läsa på om båda sidor för att bilda sig en uppfattning av denna horribla behabdling

www.ect-behandling.se/livsviktig-info-ect-behandlingar/
www.elchocker.se/filmade-intervjuer-med-...de-av-elchocker-ect/
www.elchocker.se/varfor-tycks-ect-ibland-fungera/
www.elchocker.se/stark-strom-genom-hjarn...id-ect-behandlingar/

Vill bara varna för att sidorna är kopplade till scientologerna...
"Kommittén för Mänskliga Rättigheter"... Jo, tjena!





Varför blandar du ihop sakfrågor? Vad har skador från ect med scientologi att göra? Man kan få fruktansvärda skador av ect, jag har träffa många av dessa människor.

Japp, scientologerna vill bannlys ECT (modern lobotomi) medans socialstyrelsen vill öka antalet ect bland barn och unga i Sverige.

Tänk förnuftigt. Scientologi är en registrerad religion i Sverige en ganska förnuftig sådan om du frågar mig ateisten!

Men oavsett så är ect En Quick fix som förstört livet för så många människor.

Sök på ect på Facebook och kolla dessa grupper, där finner ni civila utsatta människors vittnesmål som vi erbjuder kostnadsfri rådgivning och vägledning att anmäla sina skador!

I dagen samhälle finns inget mer källkritiskt än människors berättelser.
Mer
5 år 3 månader sedan #1120313 av Geta
Svar från Geta i ämnet ECT...
Scientologin- förnuftig religion?
Mer
5 år 3 månader sedan #1120368 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet ECT...

memphis skrev: I början är man så borta efter ect så man vet varken bak eller fram. Det är vad jag har sett på sjukhuset där de har en ny ect- avdelning. Jag ryser bara jag tänker på det. Men själv är jag nog utom fara för ect, mötte åerson utan närminne. Hon sade samma sak om och om igen.

Direkt efter en psykos kan närminnet vara kasst. Direkt efter min psykos kunde jag inte läsa en tidning för jag mindes inte vad jag läst. schizofreni kan också ge dåligt närminne och mediciner, som Akineton.