Förhållanden?

  • M
  • Besökare
  • Besökare
19 år 4 månader sedan #6832 av M
Svar från M i ämnet Förhållanden?
Nej,tycker inte du ska se den.Helt hemsk film.Det finns tillräckligt av hemskheter i den skl verkligheten.Att se på när kvinnor mördas på perversa och brutala sätt,tror jag ingen mår bättre av.Själv ville jag spy efter att ha sett den och var lite i chock tillstånd.Borde nog istället lägga energi på att stoppa kvinnomisshandeln som sker runt om i Sverige.
Tror absolut INTE du är som han i den filmen.
Tjejen du prata med ville nog kanske retas med dig.
*KRAMAR*
Mer
19 år 4 månader sedan #6833 av tryskey
Svar från tryskey i ämnet Förhållanden?
jag lever i ett samboförhållande sedan två år, och det funkar jättebra. Vi har överenskommelsen att om jag har svårt med något pga min sjukdom, så måste jag säga till.
Han kan inte komma och gissa hela tiden, det blir bara frustrerande, spänt och som gjort för missförstånd.
Jag vill inte bli daltad med, det är jag nog mest rädd för. Eller utnyttja min sjukdom för att slippa göra jobbiga saker. *blä* hoppas verkligen att jag inte gör så.

Men den överenskommelsen funkar bra, men det förutsätter att man kan vra ärlig och har en någorlunda sjukdomsinsikt.
Mer
19 år 4 månader sedan #6844 av mang3
Svar från mang3 i ämnet Förhållanden?

lily skrev: bara att gå ut på bio eller bakakakor kunde va skoj..
..eller screw the budget kör lite hembränt och så super vi skallarna av oss? nån som vill vara med? (så länge inte polisen tror vi sinnesjuka håller på att organisera oss, det vore ju illa..)


HAHA! Jag e lätt på!!