Privat fråga..

Mer
8 år 4 månader sedan #795407 av Kattzy
Svar från Kattzy i ämnet Privat fråga..
Att vara ensam?
Mer
8 år 4 månader sedan #795412 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Privat fråga..
Jag är 31år. Har haft förhållanden med sex, har inget nu, men tycker inte jag har svårt med beröring. Sex är trevligt. :) Tror dock jag har ett mindre behov av sådant än snittpersonen. Inte gift, inga barn. Vet inte om jag ens skulle vilja gifta mig och få barn är i behov av ensamtid och är stresskänslig.

(Asperger, ADHD och schizoaffektiv)
  • Frankie
  • Besökare
  • Besökare
8 år 4 månader sedan #795415 av Frankie
Svar från Frankie i ämnet Privat fråga..
...
Mer
8 år 4 månader sedan #795417 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet Privat fråga..
-
Mer
8 år 4 månader sedan #795446 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Privat fråga..
Har varit sambo i 13 år och vi har känt varandra sedan 1982 och vi har haft nära kontakt, då vi bodde på något kvarters avstånd, innan hon kom till mig och sade; Nisse jag klarar mig själv inte längre, får jag bo hos dig. Ja, på villkor att vi inte skaffar barn sade jag. Saken är den att hon hade själv en diagnos och det är borderline. Vi hade absolut ingen chans att sätta barn till världen och fått ha barnet hemma. vi skaffade hund istället.

Vi lever åtskilda sedan 2005 men är fortfarande vänner, men det går länge mellan ggr vi träffas.

När jag läste kriterierna för borderline på dåvarande borderline.nu så kunde jag bara säga för mig själv, ja, det är NN, det stämde punkt för punkt.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
8 år 4 månader sedan #795447 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Privat fråga..
Kattzy, mitt sexliv är obefintligt, samt att ingen tjej kan tillfredsställa mig på något sätt. Det är jag och fröken höger. Jag är helt enkelt för gammal

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum