Tycker det är killen som ska visa intresse

Mer
6 år 7 månader sedan #974677 av MsTibbs
Tycker den som har intresse kan fråga. Annars kanske man missar varann. Jag har haft partners men ingen av demjag frågat har varit intresserade... utom en... :)
Mer
6 år 7 månader sedan #974678 av Gardenia
För ca 10-12 år sedan var jag väldigt nöjd med mitt utseende och hade bra självförtroende, men jag vågade aldrig ragga på killar. Sedan sjönk självförtroendet lite när jag blev mindre nöjd med utseendet, ägnade mer tid åt mina jobb.

Sedan för några år sedan blev jag väldigt nöjd med mitt utseende och fick bättre självförtroende och jag hade vågat visa intresse och flirta med killar OM inte denna tragiska händelse hade hänt som hände för ett par år sedan. Vill inte gå in på några detaljer vad som hände, men det var anledningen till att jag hamnade på psyket.

Har ett fördelaktigt utseende, men vågar inte visa mitt intresse för den kille jag är intresserad av, eftersom jag kanske skulle bli dissad och det skulle vara pinsamt.
Mer
6 år 7 månader sedan #974728 av Nissegossen
bättre lyss till den sträng som brast än att aldrig spänna en båge
sv.wikipedia.org/wiki/Lista_%C3%B6ver_svenska_ordspr%C3%A5k

Nu gör jag min egen tolkning, bättre att aldrig spänna en båge än höra den sträng som brast

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 7 månader sedan #974730 av Nissegossen
Sikta mot stjärnorna och landa I trädtopparna :angel

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 7 månader sedan #974731 av Nissegossen
Det finns inte mycket kvar av den manliga förmågan hos mig, men jag har flinka fingrar. Som den som sist fick en orgasm hos mig, hon sade du måste ha kommit åt G-punkten! Vadå, det var ju den jag sökte.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 7 månader sedan #974737 av Zoidar

Nissegossen skrev: Sikta mot stjärnorna och landa I trädtopparna :angel


:lol:

Anchored in Christ ✟