Svårt att träffa kille när jag inte har några vänner

Mer
6 år 4 månader sedan #1008901 av Melody
Tycker också det är svårt att hitta kille, spec för ngt seriöst. Men samtidigt är jag för trött ibland för att bry mig..
Mer
6 år 4 månader sedan #1008914 av Nissegossen
Det har alltid varit förr att man träffade på folk över en öl,drink och vin. Osäkerheten släpper med alkohol i kroppen eller att man på annat sätt träffas genom de aktiviteter ifråga om intresse eller en hobby eller på ett ställe där man dansar. Många blir förälskade vid dansen mellan två människor, då dansen förenar bägge genom sin känsla av den andre man dansar med, det kan vara erotiskt.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 4 månader sedan #1008915 av Nissegossen
Glöm inte heller kyssarna

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 4 månader sedan #1008917 av Nissegossen
som jag sade i en kö på krogen till en tjej bakom mig, vad gör vi här, vi åker hem till mig. Vi åkte

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 4 månader sedan #1008936 av Gardenia
Instämmer, när jag var yngre trodde jag att jag kunde träffa en kille på krogen/i en bar. När man är lite extra uppklädd och känner sig snygg.

Nissegossen skrev: Det har alltid varit förr att man träffade på folk över en öl,drink och vin. Osäkerheten släpper med alkohol i kroppen eller att man på annat sätt träffas genom de aktiviteter ifråga om intresse eller en hobby eller på ett ställe där man dansar. Många blir förälskade vid dansen mellan två människor, då dansen förenar bägge genom sin känsla av den andre man dansar med, det kan vara erotiskt.

Mer
6 år 4 månader sedan #1008937 av Encingnerius

Nissegossen skrev: som jag sade i en kö på krogen till en tjej bakom mig, vad gör vi här, vi åker hem till mig. Vi åkte


Var ni inte främlingar.