Svårt att träffa kille när jag inte har några vänner

Mer
6 år 4 månader sedan #1008939 av Encingnerius
Det känns som att jag träffade andra människor mer när jag var liten jämfört med än när jag är vuxen.
Mer
6 år 4 månader sedan #1008941 av Gardenia
Ja, det har varit svårt. Har inte haft några vänner att gå ut med, göra sociala aktiviteter. Tyckte det var jobbigare när jag var yngre än vad jag tycker det är idag... Men har precis börjat prata med en kille, får se vad det leder till.

Vår skrev: Tycker också det är svårt att hitta kille, spec för ngt seriöst. Men samtidigt är jag för trött ibland för att bry mig..

Mer
6 år 4 månader sedan #1008947 av Encingnerius
Hoppas att det går bra.
Mer
6 år 3 månader sedan #1010925 av Richard
Jag tror det är mycket lättare för en tjej att hitta en kille, än tvärtom, trots att det finns nästan lika många av oss. Linkedin vet jag inte vad det är för nått, men på Facebook finns det i.a.f. dejtinggrupper. Även om jag har en tjej nu så är jag ändå med i en grupp som heter typ "Mulligt är gulligt", bara för att titta lite... Men om en tjej lägger upp en bild på sig, så får hon flera hundra likes o desperata kommentarer från singelkillar.

Jag har träffat 2 st tjejer via nätet, men de höll bara några veckor i de fallen. Sen tycker de att jag är märklig...
Mer
6 år 3 månader sedan #1010961 av Encingnerius
Att en tjej hittar en kille är en sak men hur stor är chansen/möjligheterna att hon hittar en vettig och sund kille ^^?
Mer
6 år 3 månader sedan #1011008 av Nissegossen

Encingnerius skrev:

Nissegossen skrev: som jag sade i en kö på krogen till en tjej bakom mig, vad gör vi här, vi åker hem till mig. Vi åkte


Var ni inte främlingar.

Jo, det var en ren impuls från min sida. Såg ju på henne att hon kände samma sak. Vi ödslade bara pengar på en taxi hem till mig. Resten av kvällen var barmhärtigt fri från kontanter

Förövrigt bodde hon på Gröna gatan i Majorna, ganska nedgångna hus där, som numera har fått ansiktslyftning

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum