Svårt att träffa kille när jag inte har några vänner

Mer
6 år 3 månader sedan #1011013 av Richard

Encingnerius skrev: Att en tjej hittar en kille är en sak men hur stor är chansen/möjligheterna att hon hittar en vettig och sund kille ^^?

Det är väl bara att välja o vraka i dejtinggrupperna.
Men man måste kolla upp personen först! Göra kreditupplysningar o se om han finns i brottsregistret!

Nä, det sista var ett skämt! Men lära känna, man kan bli vän på Facebook, chatta lite, senare ringa till varandra o till sist träffas. Men de jag har träffat via Internet har varit rena kontaktannonser, så har vi direkt gått på s.k. blind-date. Men som sagt, man bör veta lite om personen först. Sen kan man ju inte låta bli att googla namnet, men heter han nått vanligt, typ Martin Svensson kan det vara svårt att hitta rätt. Googlar man min flickvän så kommer det upp lite bilder på henne. Googlar man på mig, kommer det upp en hel sån där sidopresentation på Google, så jag är helt körd. Kanske skulle byta namn till typ Anders Hansson eller liknande?
Mer
6 år 3 månader sedan #1011014 av Richard

Nissegossen skrev: Jo, det var en ren impuls från min sida. Såg ju på henne att hon kände samma sak. Vi ödslade bara pengar på en taxi hem till mig. Resten av kvällen var barmhärtigt fri från kontanter
Förövrigt bodde hon på Gröna gatan i Majorna, ganska nedgångna hus där, som numera har fått ansiktslyftning

Det där var ju klockrent!

Att stå i krogkön o säga till bakomstående tjej; -Vad gör vi här, vi åker hem till mig! :joker
Mer
6 år 3 månader sedan #1011045 av Encingnerius
Låter inte skrämmande alls ;).