Antipsykotika och sexlust

Mer
6 år 6 månader sedan #982783 av SchizoThyrella
Amandara: Spot on! Det är väl en primaldrift egentligen?

Man berövas den, min förre läkare hade stor förståelse för att den biten var viktig och vi pusslade mycket fram och tillbaka.
Nu har jag blivit mer nöjd med abilify, och trots att jag lagt på mig en del har självförtroende börjat komma tillbaks så smått. Först i början när jag onnade kunde jag bara få en orgasm. Nu har det lossnat dock och det blir mer.
Mer
6 år 6 månader sedan #982831 av Nissegossen
Det andas klick här www.apoteket.se/produkt/klick-natural-glide-100-ml-240985/

Ligger i en av mina sjukvårds lådor tillsammans med apotekets massageolja

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 6 månader sedan #982844 av SchizoThyrella
Nissegossen:Det är ju driften man vill ha tillbaka, lusten välmående vid orgasm osv, att få känna närhet. Att älska. Den tuben med glidmedel finns inte i dagsläget, inte för mig iaf.
Mer
6 år 6 månader sedan #982851 av Nissegossen
En våt vulva är alltid vad man eftersträvar, men ibland behöver kroppen hjälp för att åstadkomma det man vill.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 6 månader sedan #982852 av Nissegossen
Mitt ex sade jag gillar att ligga i Nisses håla och det var uppe i armhålan det var fråga om, hon gillade min doft där.
På tal om närhet

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 6 månader sedan #982860 av SchizoThyrella
Ja, det kan ha lugnande effekt med en naturlig lukt av testosteron och feromoner, bra medicin för själen. Kvinnor utsöndrar ämnet oxytocin naturligt också som har lugnande verkan har jag för mig?