Antipsykotika och sexlust

Mer
6 år 6 månader sedan #982127 av Nissegossen
Du kan få ett klipp på en film, som visar vad jag menar, enkelt inga konstigheter, men eftersom det nu är så, att skickar jag det måste du ha sagt ja, först.

Med tanke på #metoo

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 6 månader sedan #982128 av Gardenia
Svar från Gardenia i ämnet Antipsykotika och sexlust
Hade ingen sexlust eller behov av närhet för några månader sedan, men den börjar komma tillbaka nu tror jag, eftersom medicinen är på väg ur kroppen.
Mer
6 år 6 månader sedan #982142 av Geta
Svar från Geta i ämnet Antipsykotika och sexlust

Nissegossen skrev: Vad säga, att om du har lust, kom hit skall jag släcka din törst på spörsmålet ifråga, det är ingen konst att tillfredsställa en kvinna. Har du läst denna? viewtopic.php?f=1&t=4201

Är det inte lite #me too varning på det? Nissegossen har flera gånger gett mig samma erbjudande. Är det inte att gå över gränsen. "Goa gubbar" från Göteborg kan också.
Mer
6 år 6 månader sedan #982163 av Nissegossen
Det märks att du aldrig varit hos mig. Det finns de kvinnor som har varit här, men vill inte peka ut dem. Jag har aldrig i realiteten förgripit mig på någon av dem, men du får tro vad du vill.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 6 månader sedan #982191 av Admin1
Mer
6 år 6 månader sedan #982212 av ElinP
Svar från ElinP i ämnet Antipsykotika och sexlust
Nissegossen du går över gränsen på vad som är acceptabelt det är helt klart en #metoo på dig!