Hur många av er har haft förhållande?

Mer
3 år 5 månader sedan #1300897 av krokus
När jag var 22 blev jag döförälskad i en transtjej. Jag var full, hon var full och självklart kändes det just då som en bra idé att mysa... Eh, ligga. Det var bland de konstigaste jag har varit med om. Jag väljer att censurera resten av första kvällen vi sågs.

Vi sågs igen någon vecka senare. Jag var full, hon var påverkad av ecstasy. Självklart blev vi ett par. Vi festade hela natten. Vid 12-tiden dagen efter somnade jag i hennes famn, jag vaknade av att jag dreglade ner hennes t-shirt. Hon gjorde slut. Mitt kortaste förhållande varade i cirka 10h.

Men det slutade inte där. Vi fortsatte att ses, men hon förstod att knark inte var bra för mig. Det förstod jag med, men brydde mig inte. Jag hade inget emot att dö ung.

En kväll delade vi och två andra tjejer på nån Internetdrog, och det var enbart jag som blev påverkad. Mina fingrar svällde upp som tjocka, varma korvar och allt var underbart och skitkul.

Vi drog hem till någon snubbe som hade mängder med amfetamin, och jag snortade lite grann. Vi åkte sedan in till stan och gick på en technoklubb. Någon i sällskapet blev illamående och vi åkte vidare till en förort. Vid 06-tiden beställde jag en taxi för att åka till närmaste t-bana. Transtjejen följde med.

På t-banestationen skiljes vi åt. Det var över 20 minuter tills min t-bana skulle komma. Jag var förstörd. Denna underbara person sa att hon inte var bra för mig. Hon sa att jag säkert skulle råka illa ut om vi fortsatte umgås. Vi umgicks inget mer. Däremot har jag sett henne i kollektivtrafiken vid några tillfällen, men jag har inte vågat säga hej. Det tog över ett år att komma över henne.
Mer
3 år 4 månader sedan #1303385 av Richard

Cosmos skrev: Varför inte?

Känner att jag är nöjd som det är nu, o skulle inte klara av att t.ex vara sambo. Dessutom är jag så asexuell sen nått år tillbaka, så jag får inte heller ut nått av sex längre.

Jag har även svårt för att känna känslor numera också.

Har haft mitt roliga i livet, även om det inte har varit så mycket. Men vem vet, det kanske ändrar sig?
Mer
3 år 4 månader sedan #1303397 av Cosmos
Där slog du mig på fingrarna krokus! Aldrig varit tillsammans med någon trans men det skulle vara spännande. Jag antar att det var en kille som blivit tjej och inte tvärtom!

Däremot har jag känt en och annan som varit i drag då och då, ibland till oigenkännlighet. Var på gayklubb och softade när en kille i helskägg, kostym, vit skjorta och slips bjöd upp mig. Det visade sig vara en kvinna som jag kände lite grann, vi skrattade gott. Likaså var det en gammal kurskompis som klätt och sminkat sig till tjej och glatt hälsade. Jag fick titta flera gånger innan jag kände igen honom. Han bar lite mascara till vardags men annars ingenting. Övriga kursare var ytterst obekväma med detta.
Mer
3 år 4 månader sedan #1303428 av memphis
Förstår inte nu idag att jag orkade ha förhållanden tidigare och till och med bo ihop med mina pojkvänner, det övergår mitt förstånd.
Mer
3 år 4 månader sedan #1303433 av Richard

Cosmos skrev: Där slog du mig på fingrarna krokus! Aldrig varit tillsammans med någon trans men det skulle vara spännande. Jag antar att det var en kille som blivit tjej och inte tvärtom!

Däremot har jag känt en och annan som varit i drag då och då, ibland till oigenkännlighet. Var på gayklubb och softade när en kille i helskägg, kostym, vit skjorta och slips bjöd upp mig. Det visade sig vara en kvinna som jag kände lite grann, vi skrattade gott. Likaså var det en gammal kurskompis som klätt och sminkat sig till tjej och glatt hälsade. Jag fick titta flera gånger innan jag kände igen honom. Han bar lite mascara till vardags men annars ingenting. Övriga kursare var ytterst obekväma med detta.

Har några vänner som vill att jag ska följa med dom på gayklubb i antingen Göteborg eller Köpenhamn, men det har inte blivit tillfälle. I.o.f har jag svårt att tänka mig att vara med en annan man, men det kanske skulle vara kul ändå...

En gång blev jag bjuden på en kopp kaffe efter en krogrunda av en snubbe som jag hade börjat snacka med. Men efter kaffet frågade han mig om jag varit med någon man. Men jag var inte intresserad så jag gick hem.


nyheteridag.se/vi-avbrot-ett-gangbang-eu...g-till-mot-bogklubb/

Han ska ha kraftigt skägg,
o röv som en ladugårdsvägg!
Mer
3 år 4 månader sedan #1303434 av Nissegossen

Amandara skrev: Ja man passar liksom inte in i friskhets mallen. Frisk. Hets.


Ang hets en gammal film www.cmore.se/film/11791883-hets?gds_ca=7...Ss5mcrxoCS0UQAvD_BwE

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum